• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

معرفی 90 بیمار میانه ای مبتلا به سرطان جهت تشکیل پرونده در دفتر مرکزی مهرانه زنجان

مدیر اجرایی مهرانه میانه خبر داد؛ معرفی ۹۰ بیمار میانه ای مبتلا به سرطان جهت تشکیل پرونده در دفتر مرکزی مهرانه زنجان

معرفی 90 بیمار میانه ای مبتلا به سرطان جهت تشکیل پرونده در دفتر مرکزی مهرانه زنجان مدیر اجرایی مهرانه میانه خبر داد؛

معرفی 90 بیمار میانه ای مبتلا به سرطان جهت تشکیل پرونده در دفتر مرکزی مهرانه زنجان

مدیر اجرایی مهرانه میانه روز چهارشنبه 13 تیرماه 97 در نشست  با "منیره فیروزه" ، مسئول کمیته منابع انسانی که خانم ها سهرابی و ماهیار  از قائم مقام های کمیته و خیرین میانه ای نیز حضور داشتند، به تلاش های مستمر خیرین در تاسیس دفتر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با حداقل هزینه و تجهیزات دفتر مهرانه اهدایی را در بهترین نقطه شهر راه اندازی کرده ایم.

 "مظفر اجلی"، مدیر اجرایی مهرانه میانه با بیان اینکه از ابتدای تاسیس دفتر تاکنون 117 بیمار مراجعه کننده به دفتر مهرانه میانه ثبت شده است، اضافه کرد:نزدیک 90نفر از این بیماران به زنجان مراجعه کرده است.

اجلی با بیان اینکه با دهیاران بخش مرکزی و کندوان به منظور پیشبرد اهداف جلسات مربوطه صورت گرفته است، ابراز کرد: با توجه به اینکه بخش کندوان مرکز تولید سیب است در تلاشیم به تاسی از مهرانه طارم اهدای درختان سیب به بیماران از سوی باغداران را به عنوان فرهنگ مهرورزی در میانه نهادینه نماییم.

اجلی با اشاره به حمایت ورزشکاران دو ومیدانی، دوچرخه سواری و ... از مهرانه در میادین بین المللی ورزشی ضعیف بودن منابع انسانی حتی در بدنه هیئت اجرایی را از نقاط ضعف دفتر مهرانه در میانه اعلام کرد و گفت: آقای سلطانی برنده برنامه تلویزیونی دورهمی و از شهروندان میانه ای نیز چک 10 میلیون تومانی را برای حمایت از مهرانه به دفتر این مجموعه در میانه هدیه کرد.

اجلی ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی های مدون جهت گرامیداشت سالروز افتتاح دفتر مهرانه میانه ابراز کرد: در تلاشیم حمایتهای میانه ای های مقیم تهران را جذب کنیم.

کمبود مدرس جهت برگزاری کارگاه پیشگیری از سرطان، عدم برگزاری ورزش همگانی از جمله مسائل دفتر مهرانه میانه بود که از سوی مدیر اجرایی شهرستان اعلام شد.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار