• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بیماران تحت پوشش مهرانه جهت بهره مندی از خدمات آموزشی فنی و حرفه‌ای و ورود به بازار کار در اولویت قرار می‌گیرند

در بازدید مسئولین و رؤسای مراکز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان مطرح شد؛ بیماران تحت پوشش مهرانه جهت بهره مندی از خدمات آموزشی فنی و حرفه‌ای و ورود به بازار کار در اولویت قرار می‌گیرند

بیماران تحت پوشش مهرانه جهت بهره مندی از خدمات آموزشی فنی و حرفه‌ای و ورود به بازار کار در اولویت قرار می‌گیرند در بازدید مسئولین و رؤسای مراکز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان مطرح شد؛

بیماران تحت پوشش مهرانه جهت بهره مندی از خدمات آموزشی فنی و حرفه‌ای و ورود به بازار کار در اولویت قرار می‌گیرند

ظهر پنجشنبه 7 تیر ماه 97 رؤسای مراکز شهید مفتح و الزهرا(س) اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان در بازدید مسئولین و کارکنان این دستگاه از کلینیک تخصصی مهرانه بر لزوم حمایت آموزشی از بیماران تحت پوشش انجمن جهت ورود به بازار کار آنان تاکید کردند.

"مریم قدرتیان"، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران الزهرا(س) استان زنجان با اشاره به تعهد سالانه این دستگاه جهت ارائه خدمات رایگان به علاقمندان به ویژه خانواده‌های آسیب‌پذیر اظهار کرد: افراد علاقمند به بهره‌مندی از خدمات آموزشی فنی و حرفه ای می‌توانند با پرداخت 10300 تومان به عنوان حق ثبت نام از تمامی خدمات این مجموعه برخوردار شوند.

وی با استقبال از حمایت های آموزشی این مرکز از بیماران بهبودیافته یا تحت درمان مهرانه جهت هدایت آنان به بازار کار تصریح کرد: در حال حاضر افرادی که پس از شرکت در کلاس رشته‌های خیاطی و قالیبافی آمادگی کافی برای حضور در بازار کار را داشته باشند به مراکز هدف جهت اشتغال معرفی می شوند.

قدرتیان با بیان اینکه رفتار خوش کادر و کارکنان مهرانه سبب ایجاد محیطی امن برای بیمار و خانواده آنان شده است، افزود: در مهرانه تمامی کارکنان و فعالان این انجمن فارغ از وضعیت مالی و معیشتی بیماران، با نگاهی انسانی مراجعه‌کنندگان را مورد محبت قرار می‌دهند که فوق‌العاده است.

"علی افشار"، رئیس مرکز فنی و حرفه ای برادران شهید مفتح استان زنجان  نیز در ادامه با بیان اینکه بیماران تحت پوشش مهرانه در این مهم قطعا در اولویت اداره کل فنی و حرفه ای می‌باشند، از انجمن مهرانه خواست تا بیماران هدف را جهت بهره‌مندی از موقعیت های شغلی به این دستگاه معرفی کند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای برادران شهید مفتح استان زنجان با بیان اینکه سومین بار است برای بازدید از مهرانه در کلینیک تخصصی این مجموعه حضور می‌یابم، عنوان کرد: در محیط کارم از مبلغان مهرانه‌ام چرا که یکی از اقوام نزدیکم با حمایت های واقعی دست اندرکاران این مجموعه سلامتی خود را بدست آورده است.

"گرجی بازرگان"، قائم مقام کمیته مددکاری مهرانه نیز در این بازدید ضمن قدردانی از پیشنهادهای سازنده مسئولین مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و برادران استان زنجان عنوان کرد: کمیته مددکاری مهرانه پس از بررسی پرونده‌های بیماران، اسامی را در اسرع وقت در اختیار اداره کل فنی و حرفه ای قرار می‌دهد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار