• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تشکیل کمیته جوانان مهرانه در تهران؛ اقدامی مؤثر جهت بهره‌مندی از پتانسیل داوطلبان جوان

مسئول مهمانسرای مهرانه تهران عنوان کرد؛ تشکیل کمیته جوانان مهرانه در تهران؛ اقدامی مؤثر جهت بهره‌مندی از پتانسیل داوطلبان جوان

مسئول مهمانسرای مهرانه تهران عنوان کرد؛

تشکیل کمیته جوانان مهرانه در تهران؛ اقدامی مؤثر جهت بهره‌مندی از پتانسیل داوطلبان جوان 

"محمدهاشم اسلامی"، مسئول مهمانسرای مهرانه تهران خدمت بشردوستانه به همنوعان را از اهداف متعالی انجمن دانست و با اشاره به راه‌اندازی کمیته جوانان از تیر ماه سال 94 اظهار کرد: این گروه با دعوت مدیرعامل و با هدف جلب حمایت از جوانان علاقه‌مند به امور خیریه با هدف گسترش دامنه‌ی فعالیت‌ مهرانه در تهران شکل گرفت.

وی با بیان اینکه این کمیته با تمرکز بر حوزه‌هایی نظیر تبلیغات، شبکه‌های مجازی، رسانه‌، ورزش و فعالیت‌های عام‌المنفعه‌ی دیگر، به طور جدی‌تر وارد عمل شد و طی سال‌های اخیر تبدیل به یک گروه آماده و مشتاق به همیاری در تمام فعالیت‌های مهرانه در تهران گردید به برگزاری برنامه‌هایی نظیر همایش‌ها، افطاری‌ها، بازارچه‌های خیریه و ... توسط تلاشگران این کمیته اشاره کرد.
 
مسئول مهمانسرای مهرانه تهران با عنوان اینکه کمیته‌ی جوانان مهرانه بر این باور است که فرهنگ کار خیر و فعالیت‌های داوطلبانه نشانگر رشد شخصیت و تمدن مردمان یک سرزمین است و امید دارد که مجموعه‌ی اقداماتش الگوی مناسبی برای جوانان علاقه‌مند در این حوزه گردد، افزود: این کمیته در راستای گسترش این فرهنگ و فعالیت‌های خود، از تمامی جوانان علاقه‌مند به این حوزه دعوت به همیاری می‌نماید.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار