• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خدمات اسکان در مهمانسرای مهرانه تهران برای تمامی بیماران سراسر کشور رایگان است

مسئول مهمانسرای مهرانه تهران: خدمات اسکان در مهمانسرای مهرانه تهران برای تمامی بیماران سراسر کشور رایگان است

مسئول مهمانسرای مهرانه تهران:

خدمات اسکان در مهمانسرای مهرانه تهران برای تمامی بیماران سراسر کشور رایگان است

مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران از اسکان بیش از 12000 نفر روز بیمار مبتلا به سرطان از سرتاسر کشور در سال 96 خبر داد و گفت: این بیماران پس از هماهنگی انجمن‌های مبتلا به سرطان محل زندگی خود و یا معرفی از مراکز درمانی تهران در مهمانسرای مهرانه پذیرش می‌شوند.

"محمدهاشم اسلامی"، مسئول مهمانسرای مهرانه در تهران با عنوان "مهمانسرای مهرانه به همراه تیم کارکنان و خیّرین خود در سال ۱۳۹۶، پذیرای بیش از ۱۲۰۰۰ نفر-روز بیمار از اقصی نقاط کشور از قبیل استان‌های ایلام، لرستان، سمنان، هرمزگان، خوزستان، کرمان، کردستان، مرکزی، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان، مازندران و ... بوده است، اظهار کرد: مرکز مهمانسرای مهرانه ارتباط نزدیکی با مراکز درمانی و انجمن‌های مردم نهاد تهران نظیر دهش‌پور، محک، مهیار، بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان شریعتی دارد و بسیاری از بیماران با معرفی این مراکز به مهمانسرای مهرانه مراجعه می‌کنند. 

وی با بیان اینکه بیماران و همراهانشان از سراسر کشور برای بهره‌مندی از خدمات مراکز درمانی پایتخت، به تهران سفر می‌کنند، اما هزینه‌های هنگفت اسکان در تهران کام آن‌ها را تلخ می‌کند و مشکلی بر مشکلات آنان می‌افزاید، اعلام کرد: خوشبختانه فعالیت مهمانسرای مهرانه در تهران باری از دوش بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان که در راستای درمان بیماری‌شان متحمل هزینه‌های سنگین شده‌اند برداشته است.

مسئول مهمانسرای مهرانه تهران اضافه کرد: مهمانسرای مهرانه در تهران با هدف مرتفع ساختن مشکلات اسکان بیماران و همراهان آنان که به ناچار در پارک ها و معابر نزدیک به مراکز درمانی تهران اقدام به چادرزنی می‌کردند نسبت به خدمت‌رسانی اقدام کرده است و امید دارد که بیمار و همراهانش با اسکان رایگان در مهمانسرا، دغدغه‌ای جز انجام مراحل درمانی نداشته باشند.

لازم به ذکر است در سال ۱۳۹۶و در سومین همایش خیرین مهرانه که در برج میلاد تهران برگزار شد، مهندس اصغر وثوق، بنیانگذار و مدیرعامل انجمن مهرانه از عزم جدی مهرانه برای گسترش خدمات در تهران خبر داد و عنوان کرد که مهرانه در نظر دارد تا با هدف حمایت از مبتلایان به سرطان سراسر کشور، مهمانسرای تهران را از ۳۲ تخت به ۱۵۰ تخت تبدیل نماید. 

آدرس مهمانسرا: تهران، خیابان ستارخان، خیابان پاتریس، بلوار سروناز، خیابان امیری، پلاک ۲۱ . 
شماره تماس : ۶۶۹۰۸۴۰۳ – ۶۶۹۱۳۷۰۱ – ۰۲۱ 

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار