• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ارائه خدمات مربوط به مددکاری اجتماعی و بستری بیماران در مراکز درمانی تهران

توسط کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه تهران صورت می‌گیرد؛ ارائه خدمات مربوط به مددکاری اجتماعی و بستری بیماران در مراکز درمانی تهران

توسط کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه تهران صورت می‌گیرد؛

ارائه خدمات مربوط به مددکاری اجتماعی و بستری بیماران در مراکز درمانی تهران 

"مریم قائمی"، مسئول واحد مددکاری کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه تهران با اشاره به خدمات بشردوستانه داوطلبین این واحد اظهار کرد: مراحل مربوط به بستری و تشکیل پرونده برای بیمار فاقد همراه، انجام مراحل مربوط به افتتاح حساب‌ ارزی ویژه بیماران پیوند مغز و استخوان، همراهی بیماران هدف جهت طی کردن پروسه درمان رادیوتراپی و ... از جمله اقداماتی است که بسته به شرایط جسمی و حال بیماران توسط خیرین مددکاری مهمانسرای مهرانه تهران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ مهمانسرای مهرانه تهران با انجمن‌های فعال در حوزه سرطان پایتخت ادامه داد: در راستای پایش اطلاعات بیماران مبتلا به سرطان سرتاسر کشور که در این مرکز اسکان یافته‌اند و با هدف ارتقا سطح خدمات مربوط به مددکاری اجتماعی، بیمارانی که توانایی مالی جهت ادامه درمان را ندارند به مؤسسات خیریه فعال در حوزه سرطان مستقر در تهران معرفی می‌گردند.

به اطلاع می‌رساند انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه از ابتدای فعالیتش در زنجان در سال ۱۳۸۵ را در حوزه خدمت رسانی بشردوستانه به مردم استان زنجان آغاز کرد. از این رو در سال ۱۳۸۷، جهت رفاه حال بیماران تحت پوشش خود که جهت درمان به تهران مراجعه می‌کردند، اقدام به تاسیس یک مهمانسرا در تهران نمود. 

با راه‌اندازی و فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه در زنجان در آذر سال 93 از حجم بیماران زنجانی مراجعه‌کننده به مهمانسرا کاسته شد و مهرانه این بار به منظور خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به سرطان با انعقاد قرارداد با انجمن‌های مردم نهاد استان‌ها اقدام به پذیرش رایگان بیماران هدف گرفت.

پس از آن مهمانسرای مهرانه تهران در مدت زمان اندکی تبدیل به میزبان هزاران نفر از بیماران و همراهانشان از سراسر ایران شده است که در طول مدت اقامت خود در تهران، از کلیه‌ی خدمات رفاهی و اسکان و سلامت محور، به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند. 

آدرس مهمانسرا: تهران، خیابان ستارخان، خیابان پاتریس، بلوار سروناز، خیابان امیری، پلاک ۲۱ . 
شماره تماس مهمانسرا: ۶۶۹۰۸۴۰۳ – ۶۶۹۱۳۷۰۱ – ۰۲۱ 

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار