• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دفاتر مهرانه در شهرهای "نوربهار" و "سهرورد" شهرستان خدابنده افتتاح شد

با حضور ائمه جمعه و مدیرعامل مهرانه؛ دفاتر مهرانه در شهرهای "نوربهار" و "سهرورد" شهرستان خدابنده افتتاح شد

دفاتر مهرانه در شهرهای "نوربهار" و "سهرورد" شهرستان خدابنده افتتاح شد با حضور ائمه جمعه و مدیرعامل مهرانه؛

دفاتر مهرانه در شهرهای "نوربهار" و "سهرورد" شهرستان خدابنده افتتاح شد

جمعه 4 خرداد 97 با حضور ائمه جمعه، مدیرعامل مهرانه، مسئولین محلی و شهری و اعضای مشورتی و هیئت اجرایی دفاتر مهرانه در شهرهای "نوربهار" و "سهرورد" شهرستان خدابنده به صورت جداگانه افتتاح شد.
 
در این مراسم‌ها "محمد محمدی"، رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه خدابنده ضمن ارائه تاریخچه فعالیت انجمن مهرانه از سال 85 عنوان کرد: مهرانه در کنار خدمات دارو و درمان (بیش از 90 تا 100 درصد رایگان) به بیماران استان زنجان و سه شهرستان خارج از استان (بیجار، تکاب و میانه)، خدمات رادیوتراپی و اسکان را به بیماران سرتاسر کشور به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مهرانه این سطح از خدمات ارزنده را به لطف خداوند و همراهی 120 هزار خیر انجام می‌دهد، عنوان کرد: در حال حاضر مهرانه با تدوین برنامه‌های سلامت محور در حوزه آموزش و پیشگیری، بانوان و دانش‌آموزان را در تحقق اهداف تعیین شده در اولویت قرار داده است.

وی ورزش، عدم استعمال سیگار و دخانیات و تغذیه سالم و برگزاری کارگاه پیشگیری از سرطان را از تاکیدات مسئولین مهرانه اعلام و ابراز امیدواری کرد تا مردم نوربهار و سهرورد مهرانه را در نیل به رسالت‌ها همراهی کنند.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه نیز در این مراسم‌ها ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر از مسسئلین و اهالی نورآباد و سهرورد خواست تا برای بهبودی بیماران از انان دست‌گیری کنند.

در پایان چند تن از اقوام بیماران تحت پوشش مهرانه که در مراسم افتتاح دفتر مهرانه در نورآباد شرکت داشتند ضمن تائید اظهارات مدیرعامل مهرانه در حوزه خدمت رسانی بشردوستانه این مجموعه به مبتلایان به سرطان اعلام داشتند: مهرانه با خدمت به بیماران مبتلا به سرطان از بروز سایر مشکلات اجتماعی برای بیماران و خانواده‌های آنان جلوگیری کرده است.

لازم به ذکر است با راه‌اندازی این دو دفتر در حال حاضر 3 دفتر شهری مهرانه در گرماب، نورآباد و سهرورد افتتاح شده که تحت نظر دفتر مرکزی قیدار شهرستان خدابنده مشغول فعالیت می‌باشند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار