• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه برای من قطعه‌ای از بهشت است

خیرمسئول کمیته تبلیغات مهرانه: مهرانه برای من قطعه‌ای از بهشت است

مهرانه برای من قطعه‌ای از بهشت است خیرمسئول کمیته تبلیغات مهرانه:

مهرانه برای من قطعه‌ای از بهشت است

"مهناز صنعتکار"، خیرمسئول کمیته تبلیغات و یاور مهرانه‌ای که پدرش از بیماران تحت پوشش مهرانه بوده است، گفت: قبل از اینکه پدرم به سرطان مبتلا شود هیچ شناختی از مهرانه نداشتم، کادر بخش آنکولوژی بیمارستان ولیعصر(عج) خدمات مهرانه و حمایت‌هایش را تا حدودی برایم تشریح کردند و من برای تشکیل پرونده به دفتر مرکزی این مجموعه مراجعه کردم.

وی با بیان اینکه "در ابتدای ورودم به مهرانه خیرین این مجموعه به من پیشنهاد کردند تا برای حمایت از مبتلایان به سرطان فرم اعلام همکاری داوطلبانه‌ام را تکمیل کنم"، ادامه داد: به خیرین مهرانه گفتم مادرم فوت کرده و من در حال حاضر فقط و فقط به خاطر سلامتی پدرم به مهرانه مراجعه کرده‌ام ولی قول می‌دهم پس از مطلوب شدن وضعیت ایشان حتما برای کار خیر در انجمن حضور یابم.

این یاور مهرانه‌ای اضافه کرد: "پس از تشکیل پرونده در مهرانه برای همراهی پدرم به بیمارستان ولیعصر(عج) مراجعه کردم و از رفتار پسندیده مهرانه‌ای ها و تشکیل پرونده در اسرع وقت توسط آنان با پدرم حرف زدم".

وی که هر بار با یادآوری اوضاع و احوال پدرش چهره‌اش از فروغ می‌افتد، می‌گوید: وقتی پدرم را برای شیمی‌درمانی همراهی می‌کردم به من گفت تا همیار مهرانه شوم.

خیر مهرانه با بیان اینکه در سال 91 و پس از فوت پدرم با تداعی رفتار زیبای کادر شیمی‌درمانی و آنکولوژی بیمارستان ولیعصر(عج) و دست اندرکاران مهرانه تصمیم گرفتم تا به عشق پدرم به عنوان خدمتگزار در مهرانه فعالیت کنم، عنوان می‌کند: در آن سال تا 10 ماه در کمیته منابع انسانی مهرانه فعالیت کردم ولی از سال 92 به عنوان مسئول واحد ورزش و سپس با حفظ سمت در ابتدای سال 93 مسئولیت کمیته تبلیغات که عنوان "واحد تبلیغات و اطلاع‌رسانی" را داشت را بر عهده گرفتم.

مسئول کمیته تبلیغات مهرانه که تا ابتدای سال 96 مسئول واحد ورزش بوده است و مهرانه را خانه دوم خود می‌داند، عنوان می‌کند: مهرانه برای من قطعه‌ای از بهشت است، در بدترین شرایط هم که باشم با بودن در مهرانه انرژی مضاعف می‌گیرم".

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار