• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نشست فرهنگی-مذهبی با سخنرانی حجت‌الاسلام محبی، مبلغ دینی در محل سالن رادیوتراپی مهرانه برگزار شد

نشست فرهنگی-مذهبی با سخنرانی حجت‌الاسلام محبی، مبلغ دینی در محل سالن رادیوتراپی مهرانه برگزار شد

نشست فرهنگی-مذهبی با سخنرانی حجت‌الاسلام محبی، مبلغ دینی در محل سالن رادیوتراپی مهرانه برگزار شد نشست فرهنگی-مذهبی با سخنرانی حجت‌الاسلام محبی، مبلغ دینی در محل سالن رادیوتراپی مهرانه برگزار شد

حجت‌الاسلام محبی، سخنران و مبلغ دینی عصر چهارشنبه 2 خرداد 97 در نشست فرهنگی-مذهبی با سرکمیته‌ها و مسئولین کمیته‌ها و واحدها و خیرین مهرانه که در محل سالن جلسات رادیوتراپی برگزار گردید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه ربابه صادقی اظهار کرد: با شنیدن داستان اهدای ملک 50 متری این خیر از سوی مدیرعامل مهرانه، در خود شکستم.

وی مهرانه را نمونه بارز توحید علمی دانست و گفت: کارهای صورت گرفته در مهرانه، کاری از سنخ رحمت للعالمین است به همین دلیل است که دل‌ها را تسخیر کرده و خیرین مشتاقانه برای انجام کار داوطلبانه در این مجموعه گرد هم می‌آیند.

حجت‌الاسلام محبی با بیان اینکه کار در مهرانه از کارهای امام زمانی (عج) است، عنوان کرد: خدمت در مهرانه اقدامی از سنخ کرامت حضرت خدیجه (س) است.

وی زن را خورشید خانه عنوان کرد و با اشاره به خدمت بشردوستانه مهرانه به تمامی بیماران مبتلا به سرطان به ویژه بانوان بیمار که هر یک مادر و خورشید خانه هستند، ادامه داد: مادر خورشید خانه است و فرزندان و مرد خانه از روشنایی وجود وی نور می‌گیرند، مهرانه با خدمت به بانوان بیمار که خورشید منزل‌اند سبب فروغ بخشی ماه و ستاره های خانواده‌ها می‌شود که بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام محبی با بیان " خلاصی از تمام گرفتاری ها با اخلاص میسر است" و " خداوند خوبی هیچکس را فراموش نمی کند" خطاب به خیرین حاضر در جلسه گفت: با نیت پاک و خالص در مهرانه حضور یابید که رضایت پروردگار را به همراه دارد.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه نیز در این نشست ضمن تاکید بر توجه به خواندن زیارت عاشورا عنوان کرد: قیام امام حسین(ع) علیه ظلم و ستم در تاریخ و قلب ها جاودان مانده است.

وی ضمن گرامیداشتن یاد و نام مرحومه ربابه صادقی افزود: ایشان با وجود اینکه  تمکن مالی نداشت ولی اخلاصی داشت که نامش را ماندگار کردو این چه خوب است که مهرانه توانست به مرحومه صادقی با اعطای عنوان "خیر نمونه" به ایشان خدمت کند که از الطاف الهی است.

در پایان حجت الاسلام محبی با همراهی مدیرعامل مجموعه و تلاشگران این مجموعه از کلینیک تخصصی مهرانه بازدید کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار