• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و رسانه ای کردن کار بزرگ زنجانی ها؛ هدف اصلی دعوت خبرنگاران کشور توسط روابط عمومی

مسئول روابط عمومی انجمن مهرانه: بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و رسانه ای کردن کار بزرگ زنجانی ها؛ هدف اصلی دعوت خبرنگاران کشور توسط روابط عمومی

بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و رسانه ای کردن کار بزرگ زنجانی ها؛ هدف اصلی دعوت خبرنگاران کشور توسط روابط عمومی مسئول روابط عمومی انجمن مهرانه:

بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و رسانه ای کردن کار بزرگ زنجانی ها؛ هدف اصلی دعوت خبرنگاران کشور توسط روابط عمومی

"رسول احدی"، مسئول روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه دوشنبه 24 اردیبهشت 97 در حاشیه مراسم بازدید جمعی از خبرنگاران و فعالان خبرگزاری‌ها و مطبوعات و عکاسان خبری کشور از کلینیک تخصصی این مجموعه اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند با خلاقیت‌ها و هنر خود رنج مبتلایان به سرطان را برای جامعه ملموس کنند.

وی با اشاره به هدف والای مهرانه در حوزه خدمت رسانی به مبتلایان به سرطان، موفقیت‌ 12 ساله این مجموعه را مرهون لطف الهی و خدمت خالصانه 100 هزار خیر زنجانی دانست و هدف اصلی از دعوت خبرنگاران کشور توسط روابط عمومی را بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و رسانه ای کردن کار بزرگ زنجانی ها اعلام کرد.

"سکینه سلیمی"، از عکساسان خبری نیز اسکان رایگان بیماران مبتلا به سرطان سراسر کشور در کنار ارائه خدمات رادیوتراپی 100 درصد رایگان توسط مهرانه را جالب و قابل تامل دانست و برای بنیانگذاران و تلاشگران انجمن آرزوی موفقیت کرد.

"هادی سلگی"، روزنامه نگار و فعال رسانه ای عامل اصلی موفقیت مهرانه را مردم دانست و گفت: این مجموعه دارای پشتوانه مردمی است که دلیلی قاطع برای موفقیت هر سیستمی می‌باشد.

وی با بیان اینکه هیچ اطلاع قبلی از این مجموعه نداشتم، ابراز امیدواری کرد تا دست اندرکاران مهرانه برای معرفی هر چه گسترده‌تر انجمن فعالیت‌های تبلیغاتی خود را افزایش دهند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار