• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نکات آموزش وپیشگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ها برای 100 دانش‌آموز مدرسه شهید باهنر تکاب ارائه شد

نکات آموزش وپیشگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ها برای ۱۰۰ دانش‌آموز مدرسه شهید باهنر تکاب ارائه شد کلاس آموزشی پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ها به ویژه سرطان سینه مهرانه در مدرسه دخترانه شهید باهنر شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی برای ۱۰۰ دانش‌آموز همراه با پخش ویدئوی مربوط به بهداشت و تغذیه سالم و توزیع انواع پنفلت برگزار شد.

نکات آموزش وپیشگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ها برای 100 دانش‌آموز مدرسه شهید باهنر تکاب ارائه شد نکات آموزش وپیشگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ها برای 100 دانش‌آموز مدرسه شهید باهنر تکاب ارائه شد

کلاس آموزشی پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ها به ویژه سرطان سینه مهرانه در مدرسه دخترانه شهید باهنر شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی برای 100 دانش‌آموز همراه با پخش ویدئوی مربوط به بهداشت و تغذیه سالم  و توزیع انواع پنفلت برگزار شد.

ارائه آموزش‌های مربوط به تشخیص تومور سرطانی در سینه توسط خود فرد، توصیه های سلامتی و بکارگیری روش‌های مربوط در حوزه تغذیه و رژیم غذایی مناسب و ورزش از جمله موارد مطرح شده توسط دست اندرکاران مهرانه‌ای در تکاب بود.

با تشکر از دست اندرکاران کمیته‌های آموزش و پیشگیری، تبلیغات و بانوان دفتر مهرانه تکاب: خانم‌ها شهین علیاری، سمیه زوار، سمیرا محمدی 

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار