• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته در تاسیس و شگل‌گیری کلینیک تخصصی مهرانه برای مسئولین شهرستان تکاب تشریح شد

در بازدید دادستان تکاب و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان؛ اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته در تاسیس و شگل‌گیری کلینیک تخصصی مهرانه برای مسئولین شهرستان تکاب تشریح شد

اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته در تاسیس و شگل‌گیری کلینیک تخصصی مهرانه برای مسئولین شهرستان تکاب تشریح شد در بازدید دادستان تکاب و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان؛

اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته در تاسیس و شگل‌گیری کلینیک تخصصی مهرانه برای مسئولین شهرستان تکاب تشریح شد

"حاج کمال‌الدین محرمی"، عضو هیئت مدیره و مسئول کمیته فنی و مهندسی انجمن خیریه مهرانه شامگاه جمعه 31 فروردین 97 در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه ابتدا نحوه خدمات رسانی بیش از 80 تا 100 درصد رایگان به بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و مناطق تابعه تحت پوشش در حوزه دارو، درمان، جراحی، کمک معیشت و ارائه خدمات آموزشی به فرزندان آنان و دانش‌آموزان مبتلا را برای حضار ارائه کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیماران سرتاسر کشور از خدمات 100 درصد رایگان رادیوتراپی مهرانه بهره‌مند می‌شوند به ساخت مهمانسرای مهرانه توسط خیرین زنجانی ساکن آمریکا اشاره کرد و گفت: در این مرکز بیماران ساکن نقاط دور استان زنجان و سراسر کشور به صورت رایگان، با پذیرایی در سه وعده (صبحانه، ناهار و شام) که کاملا رایگان می‌باشد تا پایان دوره درمان اسکان می‌یابند.

وی با بیان اینکه ایجاد مهرانه جرقه امیدی برای بیماران بود تا احساس تنهایی نکنند، به نحوه طراحی و دیزاین صورت گرفته در فضاهای کلینیک تخصصی مهرانه و بازسازی روحیه بیماران با اجرای برنامه های مفرح و شاد و فرهنگی و مذهبی اشاره کرد.

مسئول کمیته فنی و مهندسی مهرانه ادامه داد: مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه با تلاشها و پیگیریهای مستمر خانم دکتر مینوش مقیمی (رئیس هیئت مدیره) و آقای مهندس وثوق(مدیرعامل) و اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی مهندسی، کمیته پزشکی و با همت والای خیرین انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) جهت برآورد کلیه نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزار و 900 مترمربع طراحی و احداث شده است.

وی افزود: از این مقدار فضا ،12 هزار متر مربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی اختصاص داده شده است. همچنین 1۸00 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار