• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

افزایش 10 درصدی حمایت کارمندان دستگاه‌های دولتی و خصوصی زنجان از بیماران مهرانه در قالب کسر از حقوق

قائم مقام کمیته جذب مشارکت‌های مالی مهرانه: افزایش ۱۰ درصدی حمایت کارمندان دستگاه‌های دولتی و خصوصی زنجان از بیماران مهرانه در قالب کسر از حقوق/تاثیر مثبت تبلیغات در جذب کمک‌های اینترنتی خیرین

افزایش 10 درصدی حمایت کارمندان دستگاه‌های دولتی و خصوصی زنجان از بیماران مهرانه در قالب کسر از حقوق قائم مقام کمیته جذب مشارکت‌های مالی مهرانه:

افزایش 10 درصدی حمایت کارمندان دستگاه‌های دولتی و خصوصی زنجان از بیماران مهرانه در قالب کسر از حقوق/تاثیر مثبت تبلیغات در جذب کمک‌های اینترنتی خیرین

"آتوسا اسکندری"، قائم مقام کمیته جذب مشارکت‌های مالی مهرانه با بیان این‌که این کمیته شامل واحدهای کسر از حقوق، ماهیانه، موردی و اینترنتی می‌باشد، اظهار کرد: در حال حاضر واحد کسر از حقوق از طریق کارمندان فعال ادارات که رابطان مهرانه محسوب می‌شوند کمک‌های نقدی کارکنان دستگاه موردنظر علاقمند به حمایت از مبتلایان به سرطان را در قالب کسر از حقوق ماهانه به حساب مجموعه واریز می‌نمایند.

وی با اشاره به حمایت کارکنان و کارمندان 39 دستگاه و ارگان دولتی و خصوصی از مهرانه در قالب کسر از حقوق در سال 96 اضافه کرد: این کمک‌ها نسبت به سال 95، 10 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

قائم مقام کمیته جذب مشارکت‌های مالی مهرانه در مورد عملکرد واحد ماهانه نیز گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده در سال گذشته 250 قبض مربوط به خیرین که ماهانه صادر می‌شد به کسر از حقوق تغییر یافته است. البته میزان درآمدهای این واحد نیز در مقایسه با سال 95، با 10 درصد افزایش همراه بوده است.

اسکندری عنوان کرد: برخی از ادارات و دستگاه‌ها به دلیل پرداخت حقوق کارمندانشان از مرکز، برای مشارکت در امر کمک‌رسانی به بیماران مبتلا، در صورت تمایل به صورت ماهیانه قبوض مربوطه صادر می‌شود. این افراد نیز به واحد ماهیانه و موردی معرفی می‌شوند.


وی ادامه داد: واحد "ماهیانه" و "موردی" در وهله نخست افرادی که تمایل به یاری مهرانه را دارند شناسایی و با عضو نمودن آن‌ها در این انجمن با تکمیل فرم عضویت اقدام به صدور قبض ماهیانه با مبلغ درخواستی خود شخص نموده و توسط پرسنل مهرانه به درب منازل یا محل کار افراد ارسال و وجه موردنظر را دریافت و به حساب مهرانه واریز می‌نمایند و خیرین این واحد نیز در صورت تمایل می‌توانند مبلغ ماهیانه خود را افزایش دهند. 

قائم مقام کمیته جذب مشارکت‌های مالی مهرانه با اشاره به تاثیر مثبت تبلیغات و بهره‌گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی در افزایش کمک‌های اینترنتی خیرین به این مجموعه تصریح کرد: این واحد در وهله نخست کمک 5 میلیون تومانی مردمی را به ثبت رساند ولی در سال 96 خیرین با واریز بیش از 90 میلیون بیماران مبتلا به سرطان این مجموعه را حمایت کردند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار