• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل مهرانه و هیئت همراه با امام جمعه قیدار دیدار کردند

مدیرعامل مهرانه و هیئت همراه با امام جمعه قیدار دیدار کردند

مدیرعامل مهرانه و هیئت همراه با امام جمعه قیدار دیدار کردند

"بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان مهرانه در این دیدار که جمعه 18 اسفند 96 صورت گرفت، با اشاره به تشکیل پرونده 700 بیمار مبتلا به سرطان شهرستان خدابنده در دفتر مرکزی این مجموعه از ارائه خدمات دارو و درمان و رادیوتراپی رایگان (هزینه مازاد) به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون تومان توسط مهرانه زنجان از سال 85 تا پایان بهمن 96 خبر داد.

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه نیز با اشاره به نفوذ کلام ائمه جماعات و جمعه در میان مردم از امام جمعه قیدار خواست تا ضمن بازدید از کلینیک تخصصی انجمن در زنجان، مردم و به ویژه کشاورزان را برای عدم مصرف بیش از حد کود و سموم کشاورزی در اراضی تشویق نماید.

علاوه بر آن "محمد محمدی"، رئیس هیئت اجرایی مهرانه خدابنده نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته در این دفتر با هدف تکریم ارباب رجوع و تسریع در خدمات دهی به مبتلایان به سرطان در حوزه دارو و درمان ادامه داد: این دفتر در راستای اجرای برنامه های سلامت محور مهرانه در حوزه آموزش وپیشگیری، کارگاه‌ها و کلاس های آموزشی را بین شهروندان شهری و روستایی برگزار می کند.

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی نیز ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای تک تک موسسین و خیرین مهرانه از خدمات بشردوستانه دارو و درمان، برنامه های پیشگیری و آموزشی این مجموعه که در ارتقا سطح سلامت جامعه موثر می‌باشد، حمایت کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار