• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

لزوم رعایت قوانین مسابقات فوتسال از سوی تیم‌های شرکت‌کننده

سرپرست فنی پنجمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه توصیه کرد؛ لزوم رعایت قوانین مسابقات فوتسال از سوی تیم‌های شرکت‌کننده

سرپرست فنی پنجمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه توصیه کرد؛


لزوم رعایت قوانین مسابقات فوتسال از سوی تیم‌های شرکت‌کننده


"هوشنگ سلطانی"، سرپرست فنی پنجمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه و دبیر هیات فوتبال استان زنجان دوشنبه 18 دی 96 در مراسم قرعه کشی این دوره از رقابت ها ابراز امیدواری کرد تا این مسابقات در سطح باکیفیتی برگزار گردد.


وی با عنوان " این مسابقات با آئین نامه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برگزار خواهد شد" از تمامی اعضای شرکت کننده خواست تا با لباس های ورزشی متحدالشکل و یکدست در مسابقات شرکت و نسبت به انتخاب "قلم بند" برای جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار اقدام نمایند.


سلطانی ضمن تاکید بر لزوم رعایت مسائل انظباطی جهت برگزاری منظم بازی ها و داشتن بیمه ورزشی تمامی اعضای تیم‌های شرکت کننده صدور کارت شرکت در مسابقات با آرم مهرانه برای تک تک بازیکنان را از سوی مسئولین برگزاری پنجمین دوره از مسابقات فوتسال مهرانه خواستار شد.


وی با اشاره به پتانسیل پیشکسوتان در معرفی اهداف سلامت محور مهرانه در حوزه ورزش و سلامت عنوان کرد: معتقدیم بهره مندی از پیشکسوتان در فعالیت های ورزشی مهرانه می‌تواند در معرفی این مجموعه نقش موثری داشته باشد.


"بهروز کاوندی"، عضو واحد ورزش مهرانه و یکی از مسئولین برگزارکننده پنجمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه نیز در این مراسم گفت: ضروری است تا مردم ورزش را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی با هدف ایجاد روحیه نشاط قبول کنند تا اوقات بدون استرس را سپری نمایند.


وی با اشاره به اهداف و رسالت های انجمن مهرانه اعلام کرد: "به دنبال منابع انسانی قوی هستیم تا بتوانیم با بهره مندی از ظرفیت های عظیم اندیشه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم اهداف بشردوستانه مهرانه را پیگیری نمائیم."


به اطلاع می‌رساند جشن افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه 28 دی ماه 96 ساعت 16 در سالن 6 هزار نفری انقلاب زنجان برگزار می‌گردد.


همچنین 29 دی لغایت 15 بهمن 96 نیز تیم‌های ادارات و پیشکسوتان در پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه به رقابت می‌پردازند.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار