• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حمایت مالی کارمندان 38 دستگاه دولتی و خصوصی زنجان از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه

میزان کمک‌های مالی مردم توسط قائم‌مقام کمیته جذب کمک‌های مالی مهرانه تشریح شد؛ حمایت مالی کارمندان 38 دستگاه دولتی و خصوصی زنجان از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه

میزان کمک‌های مالی مردم توسط قائم‌مقام کمیته جذب کمک‌های مالی مهرانه تشریح شد؛

حمایت مالی کارمندان 38 دستگاه دولتی و خصوصی زنجان از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه

آتوسا اسکندری، قائم‌مقام کمیته جذب کمک‌های مالی مهرانه با بیان این‌که این کمیته شامل واحدهای کسر از حقوق، ماهیانه، موردی و اینترنتی می‌باشد که اداره هر واحد زیر نظر مسئول کمیته توسط خیران صورت می‌گیرد، اظهار کرد: واحد "کسر از حقوق" برقراری ارتباط با ادارات، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌ها را بر عهده دارد و ضمن دعوت از پرسنل آن دستگاه‌ها جهت بازدید از کلینیک و عملکرد مهرانه از کسانی که به صورت داوطلبانه با میل باطنی حاضر به کمک و یاری مهرانه هستند با هماهنگی دستگاه مربوطه ماهیانه مبلغی ولو ناچیز یا کسر از حقوق و واریز به حساب مهرانه را در دستور کار دارد.

وی با اعلام این‌که از ابتدای سال 96 تا پایان آبان 96، 38 ارگان دولتی و خصوصی و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در حوزه کسر از حقوق با این کمیته همکاری می‌کنند، تصریح کرد: بیشترین کمک مالی از این طریق مربوط به اداره کل آموزش و پرورش و شرکت خالص‌سازان روی می‌باشد.

گروه بازدید و تعاملات مهرانه با دعوت از سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها برای بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه اقدام می‌کند در این بین اشخاصی که داوطلبانه برای مساعدت مالی تمایل به اختصاص درصدی از حقوق خود برای صرف بیماران مبتلا به سرطان دارند از طریق یک نفر رابط به این واحد معرفی می‌شوند.

اسکندری عنوان کرد: برخی از ادارات و دستگاه‌ها به دلیل پرداخت حقوق کارمندانشان از مرکز، برای مشارکت در امر کمک‌رسانی به بیماران مبتلا، در صورت تمایل به صورت ماهیانه قبوض مربوطه صادر می‌شود. این افراد نیز به واحد ماهیانه و موردی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: واحد "ماهیانه" و "موردی" در وهله نخست افرادی را که تمایل به یاری مهرانه را دارند شناسایی و با عضو نمودن آن‌ها در این انجمن با تکمیل فرم عضویت اقدام به صدور قبض ماهیانه با مبلغ درخواستی خود شخص نموده و توسط پرسنل مهرانه به درب منازل یا محل کار افراد ارسال و وجه موردنظر را دریافت و به حساب مهرانه واریز می‌نمایند و خیرین این واحد نیز در صورت تمایل می‌توانند مبلغ ماهیانه خود را افزایش دهند.

اسکندری با اشاره به برگزاری نشستی با حضور رابطان مهرانه در دستگاه‌ها و ادارت دولتی و خصوصی عنوان کرد: خوشبختانه برخی از این ادارات نسبت به افزایش مبلغ کمک‌های مالی کارمندان تا حدود 2 برابر از طریق کسر از حقوق اقدام کردند که بسیار خوش‌آیند می‌باشد.

وی با اشاره به افزایش کمک‌های مالی دریافتی از طریق گزارشات ارائه شده از سوی "واحد ماهیانه" عنوان کرد: در حال حاضر میزان این کمک ها از ابتدای سال 96 تا پایان آبان 96 نسبت به مدت مشابه سال 95، 3 میلیون تومان افزایش را نشان می‌دهد.

قائم‌مقام کمیته جذب کمک‌های مالی مهرانه تعداد خیرانی که کمک های مالی آنان در واحد "ماهیانه" مهرانه ثبت شده است را 1400 نفر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه قبوض وصول نشده در آبان 96، 9 مورد گزارش شده، این در حالی است که در مدت زمان مشابه این میزان 57 مورد بوده است.

اسکندری واحد موردی را از پردرآمدترین واحدهای کمیته جذب کمک‌های مالی مهرانه اعلام کرد و گفت: خیر گرامی آقای علیرضا وثوق، در ماه‌های مهر و آبان و در مجموع با پرداخت 68 میلیون و 300 هزار تومان بیشترین کمک‌های مالی را به این مجموعه ارائه کرده‌اند.

وی کمک‌های جذب شده از واحد "اینترنتی" مهرانه را هم مطلوب دانست و از برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تبلیغات گسترده با هدف معرفی این روش پرداخت به مردم خبر داد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار