• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

افتخار می کنم به شهری که مردمانش به تاسی از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا مهرانه را ساخته است

مدیرعامل مهرانه در جمع خیران میانه ای؛ افتخار می کنم به شهری که مردمانش به تاسی از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا مهرانه را ساخته است

مدیرعامل مهرانه در جمع خیران میانه ای؛

افتخار می کنم به شهری که مردمانش به تاسی از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا مهرانه را ساخته است

مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه انسان را ارزشمندترین موجود خلق شده خداوند عنوان کرد و گفت: مهرانه با توجه به پایبند بودن به اعتقادات دینی و در راستای ارادت به ائمه معصومین (ع) و حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در راستای خدمت رسانی به خلیفه الله در سال 85 تشکیل شد.

وی با اشاره به حمایت 100 هزار خیر زنجانی از مهرانه افزود: این مهم شاید در کشور و حتی جهان شگفت انگیز باشد ولی برای زنجان، که پایتخت شور و شعور حسینی است و صدها هزار نفر برای عرض ارادت به امام حسین (ع) هشتم و یازدهم محرم هر سال عشق به دردانه خدا را به نمایش می گذارند تعجب ندارد.

مهندس وثوق با اشاره به خدمات رسانی مهرانه در تهران در اسکان بیماران مبتلا به سرطان سراسر کشور  تصریح کرد: مهرانه خدمات رادیوتراپی رایگان به ارزش 980 میلیون تومان را به 219 بیمار میانه ای از سال 93 تا کنون ارائه کرده است.

وی با عنوان " مهرانه افتخار می کند که به بیماران مبتلا به سرطان خدمت می کند"، تصریح کرد: مهرانه نه تنها درمان، بلکه در راستای پیشگیری از ابتلا به سرطان برنامه های مدونی تنظیم کرده است.

مدیرعامل مهرانه با عنوان "دانستن درد که حرکت ایجاد نمی کند، احساس درد است که حرکت زاست"، خاطرنشان کرد: مهرانه هیچ گاه از کنار بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش خود بی تفاوت رد نمی شود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار