• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید جمعی از خیرین روستای "ونیسر" و "دهنه" طارم از مرکز رادیوتراپی مهرانه

بازدید جمعی از خیرین روستای "ونیسر" و "دهنه" طارم از مرکز رادیوتراپی مهرانه

بازدید جمعی از خیرین روستای "ونیسر" و "دهنه" طارم از مرکز رادیوتراپی مهرانه بازدید جمعی از خیرین روستای "ونیسر" و "دهنه" طارم از مرکز رادیوتراپی مهرانه

سجاد یگانه، مسئول واحد بازدید  و تعاملات مهرانه در این بازدید که روز جمعه 17 شهریور 96 صورت گرفت، عنوان کرد: مهرانه تشکلی است غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی که با اتکا به فضل خداوند و مشارکت و حمایت مردم نیکوکار بر آن است تا با یاری نیروهای داوطلب مردمی امکان بهبودی بیماران مبتلا به سرطان را بیش از پیش فراهم نموده و از طریق ارتقاء کمّی و کیفی سلامت جسمی و روانی بیماران، روح امید به زندگی را در آنان ایجاد نماید. هم اکنون مهرانه کانون پر مهر و پناهگاهی مطمئن برای بیماران مبتلا به سرطان این دیار تلقی می شود که اعضاء آن برای کاستن آلام بیماران از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند. فرهنگ حاکم بر مهرانه، اعتماد کامل به ارزشهای والای انسانی، اسلامی، نوع دوستی، فداکاری، یکپارچگی درونی و تعهد است.

وی ادامه داد: فاز اول این کلینیک با هزینه بالغ بر240 میلیارد ریال احداث شده، که فقط هزینه خرید دو دستگاه رادیوتراپی از شرکت زیمنس آلمان مدل انکور 98میلیارد ریال ، هزینه دستگاه سی تی سیمولاتور از شرکت زیمنس آلمان و لیزر متحرک پنج نقطه از شرکت سیرپا فرانسه 25میلیارد و 250ملیون ریال میباشد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار