• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تحقق اهداف مهرانه، نیازمند تغییر عادت‌های زندگی مردم است

تحقق اهداف مهرانه، نیازمند تغییر عادت‌های زندگی مردم است

تحقق اهداف مهرانه، نیازمند تغییر عادت‌های زندگی مردم است تحقق اهداف مهرانه، نیازمند تغییر عادت‌های زندگی مردم است


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تحقق اهداف مهرانه در حوزه پیشگیری را نیازمند تغییر عادت‌های زندگی مردم دانست و گفت: در این راستا باید برای تغییر عادت‌های زندگی که از قضا بسیار سخت و زمان‌بر است برنامه‌ریزی و تلاش شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه، مهندس اصغر وثوق شامگاه چهارشنبه 15 شهریور 96 در مراسم رونمایی از عروسک زینو (زندگی نو) نماد سلامتی و مبارزه با بیماری‌های مهرانه که در محل سالن همایش‌های بین‌المللی مجموعه  با اشاره به سهم عظیم خیران در موفقیت‌های انجمن عنوان کرد: خیران همراه کارهای مهرانه را انجام می‌دهند و این همراهی خیران باید مورد تقدیر قرار گیرد.

وی آموزش و پرورش را همراه و کمک حال مهرانه در تحقق اهداف دانست و افزود: دیگر دستگاه‌ها هم این انجمن را در ارائه برنامه‌های آموزشی یاری کرده‌اند که اداره کل ورزش و جوانان از جمله این دستگاه‌ها است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با بیان اینکه این انجمن از 2.5 سال پیش ارائه برنامه‌های آموزشی در حوزه پیشگیری را آغاز کرده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ارائه برنامه‌های آموزشی این بخش که از اول سال 94 آغاز شده تا آخر سال 98 ادامه می‌یابد.

مهندس وثوق مدت زمان پیش‌بینی شده برای ارائه برنامه‌های آموزشی پیشگیری را پنج سال اعلام کرد و گفت: این برنامه‌ها در راستای تحقق رسالت اصلی مهرانه که پیشگیری است، طراحی و اجرا می‌شود.

وی تحقق اهداف مهرانه در حوزه پیشگیری را نیازمند تغییر عادت‌های زندگی مردم دانست و ادامه داد: در این راستا باید برای تغییر عادت‌های زندگی که از قضا بسیار سخت و زمان‌بر است برنامه‌ریزی و تلاش شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان دشوار بودن ایجاد تغییر در عادت‌های زندگی مردم را یادآور شد و گفت: تغییر عادت زمانی وقتی سخت‌تر می‌شود که ابزارهای تغییر عادت همگی در اختیار نباشد، نمونه آن در دسترس بودن سیگار برای همه افراد جامعه، صدور مجوز برای فعالیت فست‌فودها و دیگر امور است.

انتهای پیام/
آخرین اخبار