• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید خیران کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه تهران از دفاتر این مجموعه در زنجان

بازدید خیران کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه تهران از دفاتر این مجموعه در زنجان

بازدید خیران کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه تهران از دفاتر این مجموعه در زنجان بازدید خیران کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه تهران از دفاتر این مجموعه در زنجان

در بازدید این خیران از دفتر مرکزی مهرانه که صبح روز دوشنبه 26 تیر 96 صورت گرفت، سیف اله عبداللهی، مدیر اجرایی این دفتر با اشاره به نحوه خدمات رسانی در حوزه درمان به بیماران زنجانی تحت پوشش گفت: مهرانه 85 تا 100 درصد خدمات درمانی را به بیماران تحت پوشش خود ارایه می دهد.

وی ادامه داد: مهرانه در کنار ارایه خدمات در حوزه درمان، خدمات دیگری نظیر مشاوره (بسته به نوع نیاز) و سایر مددکاری های اجتماعی مثل پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، کرایه منزل و سایر را در دستور کار قرار داده است.

ملیحه قدیمی، مسئول کمیته مددکاری مهرانه با اشاره به اینکه به منظور ارائه خدمات معیشتی و بشردوستانه بیماران تحت پوشش مهرانه توسط کمیته مددکاری نیازسنجی می‌شوند، در مورد ارائه خدمات مشاوره به آنان گفت: این مهم در راستای کاستن درد و رنج روحی و روانی بیماران و برای لذت بردن از زندگی در دستور کار کمیته مددکاری مهرانه قرار گرفته است که در ایجاد آرامش در آنان بسیار مؤثر است. 

وی ضمن تاکید بر لزوم حرکت در مسیر اهداف بشردوستانه مهرانه مبنی خدمات‌رسانی رایگان و بدون چشم‌داشت به مبتلایان به بیماری سرطان، تصریح کرد: کمیته مددکاری مهرانه همواره به این اصل پایبند بوده و هست.

گرجی بازرگان، عضو کمیته مددکاری مهرانه هم با اشاره به فعالیت بیش از 25 خیر در این کمیته به حضور اعضای کمیته در بخش های شیمی درمانی و آنکولوژی بیمارستان ولیعصر (عج) برای عیادت از بیماران و توزیع میان وعده های سالم بین آنان خبر داد.

در این بازدید منیره فیروزه، مسئول کمیته منایع انسانی نیز با اشاره به فعالیت های این کمیته، اظهار کرد: واحدهای آنالیز با هدف آنالیز فرم های عضویت، ثبت اتوماسیون با هدف ثبت مشخصات فردی، واحد جذب و تقدیر با هدف ثبت رزومه کاری و تقدیر و جذب خیران و واحد ارتباطات و هماهنگی که در ابتدا از خیران و علاقه مندان به کار خیر دعوت می شود تا در جلسه مربوطه معرفی شوند، واحد بازدید و تعاملات، تشریفات و همایش از جمله شاخه های این کمیته است.

این مسئول با بیان این که رابطین منابع انسانی در کلینیک، کمیته قلک و در کانون های مهر اعم از علوم پزشکی، دانشگاه زنجان، علوم پایه و دانشگاه آزاد که پیام نور هم به تازگی به این کانون ها اضافه شده است، ابراز کرد: همه واحدهای این کمیته دارای سرگروه و زیرگروه های مربوطه است تا همه امور با دقت و نظام صورت گیرد.

علاوه بر این در حاشیه بازدید بانوان خیر، محمد محمدی ها از خیران مهرانه از سوی  منیره فیروزه، مسول کمیته منابع انسانی لوح تقدیر دریافت کرد.

بانوان خیر مهمانسرای تهران در بازدید از ساختمان حدیدیان با توضیحات جبار نهاوندیان، مسول کمیته بنر با فعالیت های این کمیته و همچنین کمیته شهرستان، واحد آموزش تحصیلی و کسر از حقوق و ماهیانه که در این ساختمان استقرار یافته اند آشنا شدند.

در کمیته بانوان نیز خانم گرانمایه، مسول این کمیته فعالیت بانوان خیر برای تهیه وعده شام مهمانسرای مهرانه و نحوه خدمت رسانی آنان برای برپایی بازارچه به منظور فروش البسه، پوشاک و غذا به نفع بیماران مبتلا به سرطان و حضور مستمر در برنامه های سلامت محور مجموعه نظیر تشکیل کلاس پیشگیری با همکاری کمیته آموزش و پیشگیری را برای حاضرین تشریح کرد.

مینا ارغوانی فرد، مسول کمیته قلک نیز در بازدید خیران مهمانسرای مهرانه در تهران ضمن اشاره به نحوه شمارش مبالغ جمع آوری شده مردمی و تخلیه و سفارش گیری قلک ابراز کرد: مهرانه  با همراهی 100 هزار خیر خود توانسته خدمات قابل توجهی به بیماران مبتلا به سرطان ارایه دهد، کمیته قلک نیز با توجه به این مهم، همواره خود را امین مردم دانسته و در تلاش است با دقت این مبالغ را شمارش کرده و به چرخه درمان بیماران روانه کند.

کلینیک رادیوتراپی نیز آخرین محلی بود که خیران مهمانسرای مهرانه در تهران با تاریخچه تشکیل و نحوه درمان و اسکان رایگان آنان آشنا شدند.

در پایان ثروت پارسا، مسئول کمیته بانوان مهمانسرای مهرانه تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور در دفاتر مهرانه در شهرستان زنجان بر لزوم ارتباط تنگاتنگ با خیران این مجموعه به منظور پیشبرد اهداف و رسالت های تبیین شده تاکید کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار