• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ورزش صبحگاهی مهرانه به ورزش پهلوانی بدل شد

با حضور رییس هیات ورزش زورخانه ای استان/ ورزش صبحگاهی مهرانه به ورزش پهلوانی بدل شد

با حضور رییس هیات ورزش زورخانه ای استان/

ورزش صبحگاهی مهرانه به ورزش پهلوانی بدل شد

ورزش صبحگاهی مهرانه روز جمعه 23 تیرماه 96 با حضور علی جوان، مدیرکل ورزش و جوانان و محمود میرزایی، رییس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان در شهربازی برگزار گردید.

میرزایی با بیان اینکه هیات ورزش پهلوانی زنجان برای حضور در مراسمات ورزشی مهرانه اعلام آمادگی می کند، برای ترویج ورزش زورخانه ای و باستانی در میان نوجوانان مسابقه ای برگزار  و از سوی این هیات جوایزی را به آنان اهدا کرد.

علی جوان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز ورزش و سلامتی را مهم ترین نعمت الهی به انسان دانست  و از مردم خواست تا برای حفظ سلامتی خود هر هفت روز هفته را با ورزش اختصاص دهند.

وی "اخلاق مداری" را رکن اصلی در ورزش پهلوانی عنوان کرد و گفت: ما موظفیم بنا به فرموده مولایمان حضرت علی (ع) به موضوع ورزش توجه ویژه ای داشته باشیم.

همچنین مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه با اشاره به اینکه 2 سال و 2 ماه و 2 ساعت است که در پارک ملت ورزش مهرانه با مشارکت مهرانه ای ها برگزار شده است به ادامه دار بودن این مهم با توکل به خدا و همراهی ورزش دوستان تاکید کرد.

در پایان این مراسم پرنشاط، کلاس رایگان والیبال با حضور مربی فدراسیون والیبال ویژه کودکان و نوجوانان در شهربازی برگزار شد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار