• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

آموزش سبک "تای چی چوان"؛ هدیه سرمربی تیم ووشو به مبتلایان به سرطان مهرانه

آموزش سبک "تای چی چوان"؛ هدیه سرمربی تیم ووشو به مبتلایان به سرطان مهرانه

آموزش سبک "تای چی چوان"؛ هدیه سرمربی تیم ووشو به مبتلایان به سرطان مهرانه

رامین موحدنیا، سرمربی تیم ووشوی جوانان و مربی تیم ملی روز پنجشنبه 1 تیرماه سال 96 در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه امکانات و تجهیزات استقراریافته در کلینیک رادیوتراپی این مجموعه را بسیار بی نظیر دانست و گفت: تک تک ما در قبال مهرانه مسولیم و وظایفی در برابر تحقق برنامه ها و اهداف این مجموعه داریم.

وی ضمن تاکید بر لزوم همراهی مبتلایان به سرطان مهرانه توسط هیات ووشوی استان زنجان قول داد تا سبک "تای چی چوان" شامل حرکت های نرم و تنفسی و بدون هیچ عوارض و ناراحتی را با بکارگیری داوران و سرمربی های ووشو به مبتلایان به سرطان تحت پوشش مهرانه تعلیم دهد و این مهم را از همین ماه با دعوت از اعضای تیم ووشو برای بازدید از کلینیک اجرایی کند.


** استقبال اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای حضور کارمندان و ورزشکاران در کلاس های اموزش و پیشگیری مهرانه

فاطمه غضنفریون، نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه ضمن قدردانی از مدیریت منسجم حاکم بر تک تک بخش ها و واحدها این مجموعه گفت: در یک نگاه به مدیریت مهندسی شده این مجموعه می توان پی برد که با ظرافت و دقت نقشه آن طراحی شده است.

مسول کارگزینی اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت 43 هیات ورزشی ویژه بانوان در این دستگاه از حضور بانوان و دختران کارمند و ورزشکار برای بهره مندی از کلاس های آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه استقبال و بر لزوم پیگیری این مهم تاکید کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار