• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

با صرف هزینه 200 میلیارد تومان، مهرانه‌ای در شان مردم زنجان می‌سازیم

مدیرعامل مهرانه در مسجد جامع خطاب به شهروندان زنجانی تأکید کرد؛ با صرف هزینه 200 میلیارد تومان، مهرانه‌ای در شان مردم زنجان می‌سازیم

مدیرعامل مهرانه در مسجد جامع خطاب به شهروندان زنجانی تأکید کرد؛

با صرف هزینه 200 میلیارد تومان، مهرانه‌ای در شان مردم زنجان می‌سازیم

مدیرعامل مهرانه شب گذشته (27 خرداد ماه سال 96 مصادف با 22 رمضان) در جمع مردم زنجان در مسجد جامع شهر گفت: در سال 1402 با صرف هزینه 200 میلیارد تومان که البته در حال حاضر 50 میلیارد تومان آن هزینه شده است، کلینیکی ایجاد خواهیم کرد تا مردم سراسر کشور حتی پایتخت‌نشین‌ها برای ارائه خدمات باکیفیت در حوزه تحقیق و پژوهش و درمان به زنجان سفر کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق، بنیانگذار و مدیرعامل انجمن مهرانه با بیان این‌که مردم زنجان با تاسیس مهرانه‌ در کلاس خیری جزو شاگردان اول هستند، تاکید کرد: هیچ فرد سالمی نباید به لحاظ فقر فرهنگی به بیماری سرطان مبتلا گردد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی مردم زنجان با تشکیل مهرانه افزود: مهرانه همانند سایر خیریه‌ها شعبه‌ای از خیریه‌های تهران نیست، اتفاقاَ مهرانه در زنجان متولد شده است و در حال حاضر به بیماران مبتلا به سرطان از اقصی نقاط ایران خدمات ارائه می‌دهد.

مهندس وثوق با اشاره به خرسندی وزیر بهداشت از نحوه احداث، مدیریت و خدمات‌دهی مهرانه گفت: از شما خواستاریم کمک‌های خود را به مهرانه قطع نکنید، حساب مهرانه به لطف خداوند صبح‌ها پر و تا آخر شب همان روز خالی می‌شود و صبح فردای آن روز دوباره پر می شود، با کمک‌های ماهیانه، سفارش بنر و پر کردن قلک‌های خود با پول‌های ریز و درشت بیماران را فراموش نکنید.

وی با بیان این‎که حضرت علی(ع) دردانه خلقت است، افزود: علی(ع) در برابر ظالم همچون کوهی بود ولی با مشاهده یتیمی لرزه بر اندام مبارکشان می‌افتاد، ما باید به تاسی از ایشان و سایر امامان معصوم (ع)، یکدیگر را دریابیم.

مدیرعامل مهرانه با بیان این‌که زنجانی‌ها در شهر خود میزبان بیماران مبتلا به سرطان مراجعه‌کننده به این مجموعه هستند، افزود: این در حالی است که زنجان جزو استان‌های مرفه کشور نیست اما 100 هزار خیر دارد که با اخلاص و همت والا مهرانه را ساخته‌اند.

وی با اشاره به دیدار خود با آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: ایشان مهرانه را افتخار شیعه دانستند که مایه افتخار است.

بنیانگذار مهرانه با بیان این‌که نظیر تجهیزات مهرانه زنجان از جمله لیزر 5 نقطه نه تنها در تهران و ایران بلکه در خاورمیانه وجود ندارد، به اظهارات آیت‌الله حائری شیرازی و نظر ایشان در مورد مهرانه اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند همین که در این کلینیک میزان دارایی افراد اعم از دارا و ندار مشخص نیست و تنها درمان آنان در اولویت دست‌اندرکاران قرار دارد بسیار ارزشمند است.

آخرین اخبار