• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه ثابت کرد؛ مدیریت سالم می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند/ مشکلات کشور نیز با همراه کردن مردم حل‌شدنی است

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی در جمع اعضای هیئت مدیره و مسئولان مهرانه؛ مهرانه ثابت کرد؛ مدیریت سالم می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند/ مشکلات کشور نیز با همراه کردن مردم حل‌شدنی است

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی در جمع اعضای هیئت مدیره و مسئولان مهرانه؛

مهرانه ثابت کرد؛ مدیریت سالم می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند/ مشکلات کشور نیز با همراه کردن مردم حل‌شدنی است

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی، مرجع عالیقدر تشیع در دیدار اعضای هیئت مدیره و مسئولین کمیته‌های انجمن مهرانه که در محل دفتر ایشان صورت گرفت، ضمن ابراز خرسندی از اعمال و فعالیت‌های انجام گرفته مهرانه گفت: کمک به کسانی که رنجورند در پیشگاه خداوند ارزشمند است. 

وی با عنوان این‌که "امیدواریم چنین مدیریت نظام مند را در کل جامعه تسری دهیم"، تاسیس مهرانه را حرکت بی‌نظیری دانست و خطاب به جمع حاضر گفت: امیدواریم فعالیت هایتان شهره شود. 

آیت‌الله حسینی‌زنجانی با بیان این‌که مدیریت سالم می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند و مهرانه مصداق این کلام گفته شده است، خاطرنشان کرد: معتقدم مشکلات کشور را هم می‌توان با جلب مشارکت های مردم می حل کرد. 

وی با بیان این‌که " انشالله مهرانه به یک حرکت جهانی تبدیل خواهد شد" برای بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران این مجموعه آرزوی صحت و سلامتی کرد.

حجت‌الاسلام محبی از خیران مهرانه نیز با اشاره به دیدار مدیرعامل مهرانه با آیت‌الله محمدابراهیم اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: در این جلسه بر لزوم ترویج فرهنگ مهرانه در سطح کشور و الگو کردن خدمات و فعالیت‌های انساندوستانه این مجموعه تاکید شد.

وی با اشاره به همکاری برای تهیه برشورها و مطالب مربوط به اهداف مهرانه به زبان‌های عربی و انگلیسی و حتی دیگر زبان‌های جهانی برای انتشار آن در بین ملل اسلامی و تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های جامعه‌المصطفی و تحصیل دانشجویان و طلاب بیش از 120 کشور در آن ابراز کرد: می توان از ظرفیتهای موجود در حوزه های علمیه و نیز ظرفیت جامعه المصطفی برای بیان این مجموعه خیری بهره برد که اقدامات لازم نیز در دستور کار مسئولان مربوطه برای تحقق این امر صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار