• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نشست مدیرعامل مهرانه با اعضای هیات امنای این مجموعه در کمیته قلک برگزار شد

نشست مدیرعامل مهرانه با اعضای هیات امنای این مجموعه در کمیته قلک برگزار شد مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه در این نشست که ظهر 22 اردیبهشت ماه سال 96 صورت گرفت، با بیان اینکه کمیته قلک، مستقل ترین کمیته این انجمن می باشد، همکاری خیران بازنشسته و باتجربه را مایه برکت و فخر انجمن دانست و گفت: وجود خانم ارغوانی فرد و مدیدیت خیرانه تمام وقت ایشان سبب شده است تا کمیته قلک پویاترین کمیته مهرانه باشد.

نشست مدیرعامل مهرانه با اعضای هیات امنای این مجموعه در کمیته قلک برگزار شد نشست مدیرعامل مهرانه با اعضای هیات امنای این مجموعه در کمیته قلک برگزار شد


مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه در این نشست که ظهر 22 اردیبهشت ماه سال 96 صورت گرفت، با بیان اینکه کمیته قلک، مستقل ترین کمیته این انجمن می باشد،  همکاری خیران بازنشسته و باتجربه را مایه برکت و فخر انجمن دانست و گفت: وجود خانم ارغوانی فرد و مدیدیت خیرانه تمام وقت ایشان سبب شده است تا کمیته قلک پویاترین کمیته مهرانه باشد. 

مهندس وثوق ضمن تاکید بر لزوم پررنگ شدن فعالیت های تبلیغاتی کمیته قلک افزود:ما به قلک به عنوان یک وسیله صرفا درآمدزا  نگاه نمی کنیم بلکه آن را نماد اشاعه فرهنگ نیکوکاری می دانیم.

مینا ارغوانی فرد، مسول کمیته قلک مهرانه نیز ضمن گرامیداشت تولد امام زمان (عج) با بیان اینکه روزانه 20 تا 25 نفر نیروی خیر به ویژه در بخش شمارش با این کمیته همکاری می کنند از استقبال مردم و شهروندان زنجانی برای مشارکت مالی به منظور ارایه خدمات درمانی انجمن خبر داد.

در این نشست هر یک از اعضای هیات امنای حاضر به منظور چگونگی جذب مشارکت های مردمی، انجام فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در بین اقشار  مختلف مردم به ویژه دانش آموزان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان حاضران، قلک های پول شهروندان خیر زنجانی را شمارش کردند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار