• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

افتخار ماست که به کمک دولت آمده ایم

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه در جمع خیران اردبیلی: افتخار ماست که به کمک دولت آمده ایم

افتخار ماست که به کمک دولت آمده ایم مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه در جمع خیران اردبیلی: 

افتخار ماست که به کمک دولت آمده ایم

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با اشاره به فعالیت‌های این انجمن در سطح گسترده گفت: این افتخار مهرانه است که توانسته در حوزه ارایه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به سرطان  کمک حال دولت باشد.

روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه، جمعی از خیران بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و مبتلایان به سرطان زیر 21 سال استان اردبیل به منظور مشاهده عینی فعالیت های صورت گرفته درمهرانه از ساختمان حدیدیان، کمیته بانوان، کمیته قلک، دفتر مرکزی و کلینیک رادیوتراپی این مجموعه بازدید کردند.

مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه در این بازدید با عنوان این که " مهرانه حاصل لطف خدا و حمایت های بی دریغ خیران زنجانی است" با اشاره به ارایه خدمات رادیوتراپی و اسکان رایگان به بیماران سراسر کشور در کلینیک رادیوتراپی این مجموعه گفت: این افتخار مهرانه است که توانسته در حوزه ارایه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به سرطان  کمک حال دولت باشد.

** مهرانه؛ نماد اقتدار زنجانی هاست

در این بازدید فیروز عرشی، رییس امور مالی بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و بیماران مبتلا به سرطان زیر 21 سال استان اردبیل با عنوان اینکه " چنین تشکیلاتی را در هیچ کجای کشور ندیده ام"گفت:  مهرانه اقتدار زنجانی ها را به نمایش گذاشته است، به معنای واقعی کلمه، فعالیت های انساندوستانه اش از حد انتظار فراتر است.

آخرین اخبار