• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه امید به زندگی را در بین مبتلایان زنده کرده است/ وفاداری همسرم من را برای جنگ با سرطان مصمم کرد

گفت‌وگو با بیمار بهبودیافته مبتلا به سرطان غدد لنفاوی/ مهرانه امید به زندگی را در بین مبتلایان زنده کرده است/ وفاداری همسرم من را برای جنگ با سرطان مصمم کرد

گفت‌وگو با بیمار بهبودیافته مبتلا به سرطان غدد لنفاوی/

مهرانه امید به زندگی را در بین مبتلایان زنده کرده است/ وفاداری همسرم من را برای جنگ با سرطان مصمم کرد

اعظم 26 ساله یکی از بیماران بهبودیافته مبتلا به سرطان غدد لنفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: بهمن ماه سال 87 بود که به دنبال احساس خارش شدید در گلو و وجود شیئی که روز به روز متورم می‌شد دو بار به پزشک مراجعه کردم در نهایت به تشخیص دکتر مقیمی قرار شد درمان غده لنفاوی خود در تهران را هر چه زودتر آغاز کنم.

وی با بیان این‌که در بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان مراحل مربوط به شیمی‌درمانی را طی کردم، ادامه داد: به منظور بهره‌مندی از خدمات مهرانه به پیشنهاد دکتر مقیمی در دفتر مرکزی این مجموعه در زنجان پرونده تشکیل دادم تا بتوانم در مهمانسرای مهرانه در تهران اسکان یابم.

این بیمار بهبودیافته که در بیمارستان امام حسین(ع) تهران، رادیوتراپی کرده است، شیمی‌درمانی را سخت‌ترین دوران درمانش عنوان کرد و گفت: پس از نمونه‌گیری‌ها شیمی‌درمانی را آغاز کردم می‌دانستم باید ریزش موها و ابروهایم را با چشمانم ببینم، ترس داشتم ولی با خود تصمیم گرفتم با سرطان بجنگم.

وی با بیان این‌که در این مدت خانواده‌‌ام به ویژه نامزدم بدون اینکه خانواده‌اش را از بیماری‌ام مطلع کند در تمامی این مسیرهای دشوار همراهم بود، افزود: همین رفتارها سبب شد تا در سال 89 به طور کامل بهبودی‌ام را بیایم. سال 91 بود که به دنبال ازدواج با ایشان، بهترین لحظات زندگی‌ام را آغاز کردم

اعظم با عنوان این‌که "مهرانه امید به زندگی را در بین مبتلایان زنده کرده است"، از خدمات این مجموعه در جهت کاهش درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان تقدیر کرد.

آخرین اخبار