• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه کمک حال طبقات اجتماعی پائین و دردمندان است/ با توکل به خدا سرطان را شکست داده‌ام

گفت‌وگو با بیمار مبتلا به سرطان روده بزرگ/ مهرانه کمک حال طبقات اجتماعی پائین و دردمندان است/ با توکل به خدا سرطان را شکست داده‌ام

گفت‌وگو با بیمار مبتلا به سرطان روده بزرگ/

مهرانه کمک حال طبقات اجتماعی پائین و دردمندان است/ با توکل به خدا سرطان را شکست داده‌ام

آقای اوجاقلو 50 ساله از بیماران تحت پوشش مهرانه با بیان این‌که از سال 84 به دنبال دل دردهای شدیدی که داشتم راهی تهران شدم، اظهار کرد: پزشکم تشخیص داد مبتلا به سرطان روده بزرگ هستم از همان ابتدا درمان را آغاز کردم و تومورهای سرطانی را با جراحی برداشتم.

وی با بیان این‌که یک هفته پس از جراحی به مدت 12 ماه شیمی‌درمانی شدم و در این مدت رفیق واقعی زندگی‌ام یعنی مادر 70 ساله‌ام را که مثل پروانه به دورم می‌گشت شناختم، تصریح کرد: من در طول درمان بیماری‌ام تمام دارایی‌ام را به حراج گذاشتم، گاهی اوقات پولی برای کرایه تاکسی در جیب نداشتم. 

آقای اجاقلو که در مراحل پایانی درمان بیماری سرطان با مهرانه آشنا شده است، عنوان کرد: با توکل به خدا، همراهی همسر و روحیه ای که دارم سرطان را شکست داده‌ام.

وی با بیان این‌که مهرانه جان بسیاری از انسان‌های دلشکسته را نجات داده و به معنای واقعی کلمه مهرانه کمک حال طبقات اجتماعی پائین و دردمندان است از بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران این مجموعه قدردانی کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار