• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه برای پیشبرد اهداف انساندوستانه به نیروهای خیر دانشجو نیازمند است

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه: مهرانه برای پیشبرد اهداف انساندوستانه به نیروهای خیر دانشجو نیازمند است

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه:

مهرانه برای پیشبرد اهداف انساندوستانه به نیروهای خیر دانشجو نیازمند است

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، منیره فیروزه، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه نیز در مراسم افتتاح رسمی کانون مهر دانشگاه پیام نور زنجان افزود: انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) به شماره ثبت ۲۷۰ در شهریور ماه سال ۱۳۸۵ به پیشنهاد خانم دکتر مینوش مقیمی (فوق تخصص خون و آنکولوژی) و آقای مهندس اصغر وثوق و با همت والای خیرین زنجان شکل گرفت و پس از اخذ مجوزهای قانونی از آذرماه همان سال فعالیت های خود را در سطح استان زنجان آغاز نمود.

فیروزه ادامه داد: مهرانه تشکلی است غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی که با اتکا به فضل خداوند و مشارکت و حمایت مردم نیکوکار بر آن است تا با یاری نیروهای داوطلب مردمی امکان بهبودی بیماران مبتلا به سرطان را بیش از پیش فراهم نموده و از طریق ارتقاء کمّی و کیفی سلامت جسمی و روانی بیماران، روح امید به زندگی را در آنان ایجاد نماید. هم اکنون مهرانه کانون پر مهر و پناهگاهی مطمئن برای بیماران مبتلا به سرطان این دیار تلقی می شود که اعضاء آن برای کاستن آلام بیماران از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند. فرهنگ حاکم بر مهرانه، اعتماد کامل به ارزشهای والای انسانی، اسلامی، نوع دوستی، فداکاری، یکپارچگی درونی و تعهد است.

وی با بیان این‌که مهرانه  بر آن است که حامی مستمر بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان در استان زنجان باشد، خاطرنشان کرد: مهرانه  تلاش می کند با تکیه بر ارزش های والای اسلامی و حس نوع دوستی و فداکاری، امکان بهبودی بیماران را فراهم نموده و روح امید و بهبود کیفیت زندگی را در ایشان ایجاد نماید.

مسئول منابع انسانی مهرانه با اشاره به خدمات رادیوتراپی کاملاً رایگان این مجموعه به بیماران اقصی نقاط کشور بر لزوم جذب نیروی انسانی خیر از بین دانشجویان علاقمند برای پیشبرد اهداف انساندوستانه انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تأکید کرد.
آخرین اخبار