• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه پس از خدا مرحم زخم‌هایم بود/ خیران مهرانه لایق بهترین‌هایند

گفت‌وگو با بیمار بهبودیافته مبتلا به سرطان روده بزرگ/ مهرانه پس از خدا مرحم زخم‌هایم بود/ خیران مهرانه لایق بهترین‌هایند

گفت‌وگو با بیمار بهبودیافته مبتلا به سرطان روده بزرگ/

مهرانه پس از خدا مرحم زخم‌هایم بود/ خیران مهرانه لایق بهترین‌هایند

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، آقای بیگدلی یکی از بیماران بهبودیافته خرمدره‌ای که هم‌اکنون ساکن قزوین است در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: سال 92 بود که به دنبال اطلاع از بیماری پدرم به سرطان مری و فوت وی در سال 93 به فکر انجام آزمایشات جهت بررسی وضعیت جسمی خود شدم.

وی ادامه داد: با انجام به موقع آزمایش پزشک متخصص تشخیص داد که به بیماری سرطان روده بزرگ مبتلا هستم، خوشبختانه در مراحل اول از بیماری‌ام مطلع شدم و از همان روز درمانم را آغاز کردم و با توکل به خدا، خود را به تیغ جراحی پزشک سپردم.

این بیمار بهبودیافته عنوان کرد: پس از اتمام جراحی در بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان و برداشتن بخشی از روده‌ام، شیمی‌درمانی را نیز در این مرکز آغاز و 25 بهمن ماه سال 93 در مرکز رادیوتراپی مهرانه تحت درمان قرار گرفتم.

وی با بیان این‌که وقتی برای مداوای پدرم به بیمارستان مراجعه می‌کردم با هر بار دیدنش ذره ذره وجودم از رنج‌هایی که می‌کشید در عذاب بود، تصریح کرد: باید اعتراف کنم زجر واقعی را وقتی کشیدم و بیماران مبتلا به سرطان را درک کردم که خودم به آن مبتلا گشتم.

وی با بیان این‌که مهرانه پس از خدا مرحم زخم‌هایم بود و همه جانبه در تمامی مراحل درمانم پشتیبانم بود، ابراز کرد: باید بگویم که خیران مهرانه لایق بهترین‌هایند و به خوبی معنی انسانیت را درک کرده‌اند.

آقای بیگدلی 38 ساله که در حال حاضر دارای دو فرزند پسر 5 و 2.5 ساله است تصمیم گرفته است برای قدردانی هم که شده مقدار پس‌اندازی که دارد را تقدیم بیماران مهرانه کند.

آخرین اخبار