• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: مهرانه خدمات رایگان رادیوتراپی به ارزش بیش از 8 میلیارد تومان را به بیماران ارائه کرد

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: مهرانه خدمات رایگان رادیوتراپی به ارزش بیش از ۸ میلیارد تومان را به بیماران ارائه کرد

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

مهرانه خدمات رایگان رادیوتراپی  به ارزش بیش از 8 میلیارد تومان را به بیماران ارائه کرد

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه گفت: بر اساس آخرین گزارشات از ابتدای فعالیت کلینیک تا اسفندماه سال 95، خدمات رایگان رادیوتراپی به ارزش 8 میلیارد و 778 میلیون و 640 هزار و 774 تومان به بیماران مراجعه‌کننده از داخل و خارج استان ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس جواد گرانمایه، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه ضمن ارائه گزارشی از خلاصه عملکرد کلینیک رادیوتراپی این مجموعه در اسفند ماه سال 95 اظهار کرد: در مدت زمان یاد شده 43 فقره پرونده جدید تشکیل شد با این حساب تعداد کل موارد پذیرش شده از بدو فعالیت یک هزار و 900 بیمار بوده است.

مهندس گرانمایه تعداد درمان خاتمه یافته را 77 مورد عنوان کرد و افزود: در اسفندماه سال قبل 32 نفر از بیماران مراجعه‌کننده به کلینیک رادیوتراپی مهرانه از خدمات مشاوره بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به بهره‌مندی 76 نفر از مراجعه‌کنندگان از خدمات مشاوره بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان در اسفندماه سال 95 گفت: بر اساس آخرین گزارشات از ابتدای فعالیت کلینیک تا اسفندماه سال 95، خدمات رایگان رادیوتراپی به ارزش 8 میلیارد و 778 میلیون و 640 هزار و 774 تومان به بیماران مراجعه‌کننده از داخل و خارج استان ارائه شده است.

آخرین اخبار