• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید حامد همایون در کلینیک رادیوتراپی مهرانه

حامد همایون در بازدید از کلینیک مهرانه؛ خیران زنجانی با تأسیس مهرانه، عجیب‌ترین کارها را کرده‌اند

حامد همایون در بازدید از کلینیک مهرانه؛

خیران زنجانی با تأسیس مهرانه، عجیب‌ترین کارها را کرده‌اند

خواننده محبوب بازار موسیقی پاپ کشور با بیان این‌که من و خانواده‌ام با بیماری سرطان بیگانه نیستیم، خطاب به بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران این مجموعه گفت: شما عجیب ترین کار را کردید که خداوند پاسخگوی کار خیرتان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، حامد همایون  در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه اظهار کرد: من اولین هنرمند سفیر مبارزه با سرطان و پیشگیری از ابتلا به این بیماری هستم که از سوی وزارت بهداشت مسئولیت این مهم را به عهده گرفته‌ام.

وی با بیان این‌که من و خانواده‌ام با بیماری سرطان بیگانه نیستیم، خطاب به بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران این مجموعه گفت: شما عجیب ترین کار را کردید که خداوند پاسخگوی کار خیرتان خواهد بود.

مسئول کلینیک رادیوتراپی مهرانه نیز در بازدید حامد همایون، خواننده محبوب این روزهای بازار موسیقی پاپ کشور با بیان این‌که در مجموع سه برنامه استراتژیک برای این انجمن نوشته شده است، اظهار کرد: در ابتدا کمک‎ها و حمایت‌های انجمن خیریه مهرانه استان زنجان از بیماران سرطانی از 5 هزار تومان آغاز شده بود اما امروز حمایت‎های این انجمن به جایی رسیده است که 85 تا 100 درصد هزینه‎های درمانی بیماران را می‌پردازد.

جواد گرانمایه با تاکید بر اینکه امروز هیچ بیماری به دلیل مشکل مالی از درمان باز نمی‎ماند، اضافه کرد: در حال حاضر 5 هزار بیمار تحت پوشش انجمن خیریه مهرانه استان زنجان قرار دارند.

مسئول کلینیک رادیوتراپی مهرانه با بیان اینکه مساحت درمانگاه تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه 18 هزار و 900 متر مربع می‌باشد به بخش آزمایشگاهی پروژه درمانگاه تخصصی مهرانه مجهز به بخش‎های تخصصی و فوق تخصصی اشاره کرد.

آخرین اخبار