• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خدمات رایگان رادیوتراپی در مهرانه زنجان برایم غیرقابل تصور بود/ مهرانه‌ای‌ها مانند خانواده‌مان از ما پذیرایی کردند

گفت‌وگو با رویای 42 ساله از تهران/ خدمات رایگان رادیوتراپی در مهرانه زنجان برایم غیرقابل تصور بود/ مهرانه‌ای‌ها مانند خانواده‌مان از ما پذیرایی کردند

گفت‌وگو با رویای 42 ساله از تهران/

خدمات رایگان رادیوتراپی در مهرانه زنجان برایم غیرقابل تصور بود/ مهرانه‌ای‌ها مانند خانواده‌مان از ما پذیرایی کردند

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، رویا از بیماران اسکان یافته در مهمانسرای مهرانه (سرای نیکان) در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه اظهار کرد: اسفندماه سال 94 بود که پس از مراجعه به پزشک معالج، آزمایشات متعددی از جمله ماموگرافی و سونوگرافی انجام دادم.

وی با بیان این‌که پزشک با آزمایشات سونوگرافی به این نتیجه رسید که سینه‌ام باید در سریع‌ترین زمان ممکن برداشته شود، ادامه داد: با شنیدن این جمله سریعاً برای حضور در اتاق عمل اقدام کردم و پس از آن دوره‌های تلخ شیمی‌درمانی را با امید به خداوند و رحمتش در تهران، شهری که در آنجا ساکن هستم سپری کردم.

رویا با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور درمان بیماری سرطان تصریح کرد: پس از جراحی و طی کردن دوره‌های شیمی‌درمانی باید به تشخیص پزشکم، دوره‌های رادیوتراپی را می‌گذراندم یعنی باید بالاترین هزینه‌ها را برای صرف کردن در این بخش از درمانم در نظر می‌گرفتم.

وی با بیان این‌که مهرانه را از طریق کلیپ منتشر شده در فضای مجازی شناختم، افزود: با این وجود باز هم فکرش را نمی‌کردم که چنین مرکز مجهزی خدمات رادیوتراپی و اسکان رایگانی را به بیماران ارائه دهد به همین منظور قبل از حضور در این مجموعه، تماس گرفتم. مدارک پزشکی‌ام را فکس کردم و کمتر از دو روز پس از اقدامم در کلینیک رادیوتراپی مهرانه پذیرش شدم بدون این‌که در صف انتظار بمانم.

این بیمار اسکان یافته در سرای نیکان که 2 ماه از اتمام دوره شیمی‌درمانی‌اش می‌گذرد دارای 2 فرزند می‌باشد و بنا به اظهاراتش در بستگان نزدیکش هیچ فرد مبتلا به سرطانی وجود ندارد.

وی که معتقد است استرس‌های طولانی‌مدت در زندگی وی را به این بیماری مبتلا کرده است از بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران مهرانه زنجان به دلیل خدمات بی‌دریغشان قدردانی کرد.

رویا با بیان این‌که مهرانه‌ای‌ها بسیار خونگرم و مهربانند، تمامی دست‌اندرکاران این مجموعه پرمهر و محبت را خانواده خود اعلام کرد.
آخرین اخبار