• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در بیجار پیگیری می‌شود

مسئول دفتر مهرانه در بیجار: برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در بیجار پیگیری می‌شود

مسئول دفتر مهرانه در بیجار:

برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در بیجار پیگیری می‌شود

مسئول دفتر مهرانه در بیجار از پیگیری برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه با هدف پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، علیرضا علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه ضمن تأکید بر لزوم توجه به آموزش و پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان اظهار کرد: بر اساس اظهارات متخصصان با آزمایش و تشخیص به موقع می‌توان در وقت طلایی با این بیماری مبارزه کرد.
علیخانی با اعلام این‌که اگر تشخیص بهنگام باشد قطعاً شانس بهبودی بسیار بالاست، تصریح کرد: برنامه‌های حوزه پیشگیری در 4 مورد اعم از آموزش دانش‌آموزان در مدارس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان، جلوگیری از مصرف دخانیات و سیگار و ورزش همگانی را فعلاً به صورت رسمی آغاز نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: با بازگشائی دفاتر و کانون‌های مهرانه در دانشگاه‌ها البته نه به شکل خیلی گسترده و با هدف جذب نیرو با جدیت پیگیری می شود.

مسئول دفتر مهرانه در بیجار با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از شبکه‌های مجازی برای معرفی رسالت‌های مهرانه و خدمات آن از برگزاری نمایش‌های خیابانی، تهیه کلیپ با همکاری هنرمندان کشور، معرفی رسالت‌های مهرانه و شفاف‌سازی در امور مربوطه خبر داد.

آخرین اخبار