• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه 519 قلک با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان را بین شهروندان زنجانی توزیع کرد

مسئول کمیته قلک مهرانه: مهرانه 519 قلک با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان را بین شهروندان زنجانی توزیع کرد

مسئول کمیته قلک مهرانه:

مهرانه 519 قلک با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان را بین شهروندان زنجانی توزیع کرد

مسئول کمیته قلک مهرانه از توزیع 511 قلک رومیزی و 8 قلک مهر با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در برپایی هفتمین بازارچه خیریه این مجموعه از 13 تا 20 اسفندماه سال 95 بین شهروندان زنجانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مینا ارغوانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با بیان این‌که کمیته قلک در ایام برگزاری بازارچه با 4 نفر خیر اصلی، 2 نفر خیر جایگزین و تمامی اعضای کادر مربوط به توزیع، قبول سفارش ارسال، قبول سفارش تخلیه و تحویل را بر عهده داشتند، اظهار کرد: در روز پایانی بازارچه، عروسک قلک با استقبال قشر کودک حاضر در نمایشگاه مواجه شد که این مهم در افزایش مراجعهات به غرفه قلک بی‌تأثیر نبود.

مسئول کمیته قلک مهرانه در مورد عملکرد این کمیته در ایام برگزاری بازارچه (13 تا 20 اسفندماه سال 95) تصریح کرد:  در این مدت در مجموع 511 عدد قلک رومیزی و 8 قلک مهرانه توزیع شد.

ارغوانی‌فرد تعداد کل توزیع قلک‌ها (رومیزی و مهرانه) را 519 عدد و تعداد کل دریافت سفارش جهت تخلیه در مدت زمان یاد شده را 82 عدد اعلام کرد و گفت: تعداد کل دریافت سفارش جهت ارسال قلک‌ها و تعداد قلک دریافتی پر جهت تخلیه به ترتیب 60 و 45 عدد بوده است.
آخرین اخبار