• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

هر چیزی که در مورد مهربانی‌های مهرانه شنیده بودم واقعیت دارد/ دیدن دست‌های یاری‌گر در مهرانه برایم لذت‌بخش است

معلمی که در واحد شمارش پول کمیته قلک برای ارائه خدمات درمانی بهتر به بیماران تلاش می‌کند؛ هر چیزی که در مورد مهربانی‌های مهرانه شنیده بودم واقعیت دارد/ دیدن دست‌های یاری‌گر در مهرانه برایم لذت‌بخش است

معلمی که در واحد شمارش پول کمیته قلک برای ارائه خدمات درمانی بهتر به بیماران تلاش می‌کند؛

هر چیزی که در مورد مهربانی‌های مهرانه شنیده بودم واقعیت دارد/ دیدن دست‌های یاری‌گر در مهرانه برایم لذت‌بخش است

آقای اکبر احمدی، خیر مهرانه که از دی ماه 90 برای مشاهده عینی خبری که در مورد انساندوستی همشهریانش شنیده بود در انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان حضور یافت و از آن به بعد تصمیم گرفت در کمیته قلک کمک حال همنوعان دردمند خود باشد در حال حاضر در واحد شمارش پول این مجموعه خدمات‌رسانی می‌کند.

این خیر که بازنشسته اداره آموزش و پرورش است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه تصریح کرد: در مهرانه تمامی خیران و دست‌اندرکاران تنها برای نیل به یک هدف و آن هم کسب رضای الهی و زدودن غبار غم و ناراحتی از چهره انسان‌های رنجور دور هم جمع شده‌اند.

آقای احمدی تلاش خیران مهرانه در جهت خدمات‌رسانی باکیفیت و بدون منت را بسیار ارزشمند دانست و برای تک تک این انسان‌های مهرورز آرزوی طول عمر باعزت و سلامتی کرد.

وی با بیان این‌که از بدون در کنار مهرانه‌ای‌ها خسته و دلتنگ نمی‌شوم، در مورد مهرانه و خدمات انساندوستانه بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران این مجموعه نیز گفت: مهرانه یعنی دست‌های مهربانی که جهت یاری‌رسانی و کمک به بیماران نیازمند گشوده شده است.
آخرین اخبار