• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور بیماران بهبودیافته در غرفه‌های مهرانه در نمایشگاه کاسپین

بیماران بهبودیافته مهرانه‌ای در نمایشگاه کاسپین حضور یافتند بیماران بهبودیافته به منظور بازدید از غرفه‌های مهرانه در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان حضور یافتند.

بیماران بهبودیافته مهرانه‌ای در نمایشگاه کاسپین حضور یافتند

بیماران بهبودیافته به منظور بازدید از غرفه‌های مهرانه در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مریم کسیرلو و جده جمشیدی 32 ساله به ترتیب از روستای "لاچوان" و "محمود آباد" با همکاری محمد محمدی، رئیس دفتر اجرایی مهرانه در خدابنده در دومین روز بازارچه این مجموعه حضور یافتند و با تشویق حاضران به ویژه دانشجویان کانون‌های مهر دانشگاه‌های زنجان روبرو شدند.

در این مراسم، هر دو بیمار بهبودیافته قبل از نوشتن آرزوهای خود بر روی بال‌های درناها و حضور در برنامه زنده رادیویی مهرانه در گفت وگوی صمیمی با مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه از خدمات این انجمن تقدیر کرد.


جده جمشیدی، بیمار بهبود یافته از روستای "محمودآباد" شهرستان خدابنده و شاعر خوش ذوق که با همت کمیته بانوان و جمعی از خیران مجموعه به همراه خواهرش به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه عنوان کرد: من شفایافته امام رضا (ع) هستم.

جده جمشیدی که به گفته خودش در 17 اسفند ماه سال 94 وقتی از خواب بیدار شده است احساس سردرد شدیدی کرده، ادامه می‌دهد: وقتی نتوانستم سردردهایم را تحمل کنم به دکتر مراجعه کردم.

جمشیدی با بیان این‌که از طریق پزشکم با مجموعه مهرانه آشنا شدم، وضعیت فعلی خود را مطلوب اعلام می‌کند.
این بیمار بهبودیافته که روحیه خوبی دارد، کارشناس الهیات است و به شعرهای شاعرانی چون شهریار و پروین اعتصامی علاقه‌ای خاص دارد.
وی مدیرعامل مهرانه را سرور خیران این انجمن می‌داند و از تلاش و مهرورزی‌های مردم خیر زنجان کمال قدردانی را دارد.

دیگر بیمار بهبودیافته مهرانه به نام مریم در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه اعلام می‌کند: وقتی 20 سال داشتم جنگ با بیماری سرطان را آغاز کردم و توانستم در کمتر از یک سال شکستش دهم.

وی که  ساکن "لاچوان"، یکی از روستاهای خدابنده است، می‌گوید برای درمان بیماری سرطان پدر و خواهرش دیر اقدام کردند چون فکرش را هم نمی‌کردند که به این بیماری مبتلا شوند. به همین دلیل وقتی بهار سال 94 دردی مشابه درد خواهرش در کشاله پایش احساس کرد با همراهی مادرش به پزشک متخصص مراجعه کرد و از پائیز همان سال در بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان 6 جلسه شیمی‌درمانی و در کلینیک مهرانه، 26 جلسه رادیوتراپی شد و توانست با توکل به ذات اقدس الهی و مساعدت‌های خیران مهرانه از چنگال سرطان رهایی یابد و در زیر سایه پرمهر مادر به آرزوهایش فکر کند.

در حال حاضر به لطف خداوند و همراهی خیران زنجانی و کادر درمان مهرانه این دو، از بیماران بهبودیافته انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان به شمار می‌آیند.
آخرین اخبار