• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگو با رئیس هیئت اجرائی مهرانه در خدابنده

رئیس هیئت اجرائی مهرانه در خدابنده: برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه در خدابنده پیگیری می‌شود

رئیس هیئت اجرائی مهرانه در خدابنده:

برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه در خدابنده پیگیری می‌شود

رئیس هیئت اجرائی مهرانه در خدابنده از پیگیری جدی برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان توسط خیران و دست‌اندرکاران این مجموعه از مرداد ماه سال 95  خبر داد و گفت: در راستای اجرای این برنامه‌ها، تست قندخون و فشارخون توسط کادر درمان انجام می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه پیگیری برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان و آموزش‌های مربوطه را از اهداف اصلی دفتر این انجمن در خدابنده دانست و اظهار کرد: در تلاشیم تا از تمامی تریبون‌های مراسم و مجالس مذهبی، فرهنگی و هنری در جهت معرفی اهداف مهرانه بهره‌مند شویم.

رئیس هیئت اجرائی مهرانه در خدابنده با اشاره به فعالیت کمیته قلک، بنر، تبلیغات، مددکاری و بانوان و واحد جذب مشارکت‌های مالی و آموزش تحصیلی تصریح کرد: تمامی برنامه‌های این کمیته‌ها و واحدها در راستای نیل به اهداف مهرانه تدوین شده است.

محمدی در مورد حضور خیران و دست‌اندرکاران مهرانه در نمایشگاه پائیزه خدابنده نیز گفت: خوشبختانه خیران خدابنده‌ای به منظور حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به لحاظ مادی و معنوی مساعدت‌های مربوطه را انجام دادند.
آخرین اخبار