• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگو با نماینده پلیس امنیت اخلاقی زنجان در مهرانه

نماینده پلیس امنیت اخلاقی زنجان در مهرانه: مهرانه با شفافیت‌های مالی خود مردم زنجان را با خود همراه کرده است

نماینده پلیس امنیت اخلاقی زنجان در مهرانه:

مهرانه با شفافیت‌های مالی خود مردم زنجان را با خود همراه کرده است

نماینده پلیس امنیت اخلاقی زنجان با بیان این‌که در جامعه ما مردم دوست دارند بر اساس دیده‌ها و نه شنیده‌ها قضاوت کنند، گفت: خوشبختانه مهرانه در این زمینه توانسته است موفق‌تر عمل کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، نماینده پلیس امنیت اخلاقی زنجان در حاشیه بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه اظهار کرد: مدیریت عالی و برنامه‌ریزی‌های دقیق از ویژگی‌های بارز مهرانه است که توانسته است خیل عظیمی از مشتاقان را با خود همراه کند.

ذبیح‌اله فضانلویی با بیان این‌که در بین مؤسسات مردم‌نهاد مهرانه جزو موفق‌ترین‌ها بوده است، دلیل آن را شفافیت در امور محوله و اطلاع‌رسانی‌ها اعلام کرد.

وی با بیان این‌که در جامعه ما مردم دوست دارند بر اساس دیده‌ها و نه شنیده‌ها قضاوت کنند، تصریح کرد: خوشبختانه مهرانه در این زمینه توانسته است موفق‌تر عمل کند.

نماینده پلیس امنیت اخلاقی زنجان در پایان بر لزوم اطلاع‌رسانی در زمینه پیشگیری از ابتلا به سرطان و حوزه آموزش و پیشگیری مهرانه در رسانه‌های جمعی و به ویژه شبکه استانی "اشراق" تأکید کرد و خواستار همکاری اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف حوزه پیشگیری این مجموعه شد.
آخرین اخبار