• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جذب اسپانسر؛ راهی مؤثر برای تبلیغات گسترده فعالیت‌های مهرورزانه مهرانه

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه: جذب اسپانسر؛ راهی مؤثر برای تبلیغات گسترده فعالیت‌های مهرورزانه مهرانه

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه:

جذب اسپانسر؛ راهی مؤثر برای تبلیغات گسترده فعالیت‌های مهرورزانه مهرانه

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه جذب اسپانسر را راهی مؤثر برای پررنگ کردن برنامه‌های تبلیغاتی مهرانه دانست و گفت: واحد بازدید و تعاملات مهرانه در چارچوب وظایفی که بر عهده دارد در تلاش است تا از طریق یک رابط در هر بازدید زمینه را برای حضور سایر اقشار مردم فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول بازدید و تعاملات مهرانه در گفت‌وگو  با خبرنگار این انجمن با اشاره به این‌که اکثر بازدیدکنندگان از کلینیک رادیوتراپی از وجود مجموعه‌ای به نام مهرانه در زنجان ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند، اظهار کرد: عمده این شهروندان، تبلیغات انجام گرفته در راستای اطلاع‌رسانی از نوع فعالیت‌ها و خدمات مهرانه در سطح شهر و استان را بسیار ضعیف عنوان می‌کنند. البته در پاسخ به این افراد باید گفت که مهرانه یک تشکل مردمی است و نمی‌تواند تبلیغاتی در سطح گسترده داشته باشد چرا که این مهم نیازمند مبالغ هنگفتی است.


سجاد یگانه جذب اسپانسر را راهی مؤثر برای پررنگ کردن برنامه‌های تبلیغاتی مهرانه دانست و خاطرنشان کرد: واحد بازدید و تعاملات مهرانه در چارچوب وظایفی که بر عهده دارد در تلاش است تا از طریق یک رابط در هر بازدید زمینه را برای حضور سایر اقشار مردم فراهم کند.


یگانه ضمن تأکید بر لزوم پیگیری نتایج بازدیدها، بررسی نقاط ضعف و قوت مهرانه با گردآوری انتقادات و پیشنهادات بازدیدکنندگان ابراز کرد: جذب قشر جوان، دانشجویان و محصلان و بازنشستگان ادارات و دستگاه‌های دولتی در دستور کار جدی مسئولان این واحد و کمیته منابع انسانی مهرانه قرار دارد.


مسئول بازدید و تعاملات مهرانه این مهم را تلنگری برای قشر نوجوان که با مدیریت نوین آشنا شوند و بدانند که می‌توان بدون کمک دولت چنین مجموعه‌ای را فراهم کنند، دانست.
آخرین اخبار