• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

808 قلک مهرانه در بیجار توزیع شد

مسئول دفتر مهرانه در بیجار: 808 قلک مهرانه در بیجار توزیع شد

مسئول دفتر مهرانه در بیجار:

808 قلک مهرانه در بیجار توزیع شد

مسئول دفتر مهرانه در بیجار با اشاره به توزیع 808 عدد انواع قلک زمینی، شیشه‌ای و ایستاده در این شهر از شهریور ماه سال 95 تا به امروز گفت: عمده این قلک‌ها در سطح شهر بیجار و بخش کمی نیز در روستاهای اطراف توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، علیرضا علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با اشاره به پیگیری‌های انجام گرفته در سال‌های 92-91 به منظور بازگشائی دفتر مهرانه در بیجار استان کردستان اظهار کرد: خوشبختانه در شهریور ماه سال 95 با یاری خداوند متعال و پیگیری‌های خیران و مهرورزان، دفتر مهرانه در بیجار راه‌اندازی و تا به امروز 17 بیمار از این شهرستان به زنجان معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به توزیع 808 عدد انواع قلک زمینی، شیشه‌ای و ایستاده در بیجار از ابتدای راه‌اندازی این دفتر تصریح کرد: عمده این قلک‌ها در سطح شهر بیجار و بخش کمی نیز در روستاهای اطراف توزیع شده است.

مسئول دفتر مهرانه در بیجار با بیان این‌که قلک‌های مهرانه به جز یک مورد در تمامی بانک‌های بیجار مستقر شده‌اند که پیگیری‌های مربوطه در حال انجام است، افزود: تمامی امور دفتر مهرانه در بیجار توسط 54 خیر و تنها یک کارمند اداره می‌شود.

علیخانی ضمن تأکید بر لزوم تکریم بیماران و مراجعان در چارچوب رسالت‌های اصلی مهرانه همراهی مردم بیجار با برنامه‌های دفتر مهرانه در بیجار را بسیار مطلوب گزارش کرد.
آخرین اخبار