• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

شناسایی دانش‌آموزان مبتلا به سرطان یا دارای والدین بیمار توسط مهرانه در مدارس

مسئول واحد آموزش و تحصیلی مهرانه عنوان کرد: شناسایی دانش‌آموزان مبتلا به سرطان یا دارای والدین بیمار توسط مهرانه در مدارس

مسئول واحد آموزش و تحصیلی مهرانه عنوان کرد: 

شناسایی دانش‌آموزان مبتلا به سرطان یا دارای والدین بیمار توسط مهرانه در مدارس

مسئول واحد آموزش و تحصیلی مهرانه با اشاره به شناسایی دانش‌آموزان مبتلا به سرطان یا دارای والدین بیمار توسط مهرانه در مدارس با همکاری خیران فرهنگی و رابطان مهرورز زنجانی بر لزوم تشویق و ترغیب محصلان هدف برای ادامه تحصیل و موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن اظهار کرد: تهیه بروشور با محتوای تاریخچه واحد تحصیلی، اهم فعالیت‌های انجام گرفته و چشم‌اندازهای این واحد و نحوه همکاری خیران فرهنگی در این مجموعه گردآوری خواهد شد که به زودی با همکاری واحد تبلیغات مهرانه منتشر خواهد شد.


لیلا مسچی با عنوان این‌که اقدامات تبلیغ و معرفی رسالت‌های مهرانه در سطح جامعه باید از دغدغه‌های این انجمن باشد، تصریح کرد: معرفی دانش‌آموزان و دانشجویان هدف موفق، جذب حامی و خیر برای خرید کتب درسی و آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند، جلب مشارکت‌های فرهنگیان در تمامی واحدها و کمیته‌های مهرانه از جمله اهداف عالی واحد آموزش تحصیلی است. البته این موارد نه به صورت نظام‌مند ولی به شکل موردی انجام گرفته است که باید توسعه یابد و به داخل مناطق روستائی نیز کشیده شود.


وی با بیان این‌که البته همکاران این واحد با مراجعه به واحد مددکاری در دفتر مرکزی مهرانه واقع در انصاریه بوستان هفتم با هدف شناسایی دانش‌آموزان دارای والدین بیمار درصددند تا به اهداف واحد آموزش نحصیلی جامه عمل بپوشانند، عنوان کرد: ما به هیچ عنوان به بیماران مبتلا به سرطان به چشم یک بیمار نگاه نمی‌کنیم چرا که معتقدیم می‌توانیم از ظرفیت فکری آنان در تمامی امور بهره‌مند شویم.
آخرین اخبار