• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگو با مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه

مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه مطرح کرد: تهیه سالانه 250 فیلم و کلیپ از فعالیت‌های انجام گرفته در مهرانه

مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه مطرح کرد:

تهیه سالانه 250 فیلم و کلیپ از فعالیت‌های انجام گرفته در مهرانه

مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه با عنوان این‌که 46 تا 50 خیر در این واحد مشغول به فعالیت هستند که عمده آنان نیروهای متخصص و جوان هستند از تهیه سالانه حدود 250 فیلم و کلیپ توسط عوامل و دست‌اندرکاران این واحد خبر داد.


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، محسن ملهونی در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن متوسط فیلم‌ها و کلیپ‌های تهیه شده توسط واحد سمعی و بصری مهرانه را حدود 250 مورد در سال اعلام کرد و افزود: این واحد وظیفه تهیه فیلم و کلیپ برای انتشار در تابلوهای شهری، کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان، همایش‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده در آمفی‌تئاتر نظیر گلریزان و قلکانه و پوشش تصویری کامل اعم از فیلم و عکس و کلیپ سایر برنامه‌های مهرانه از جمله برگزاری مسابقات فوتسال جام مهرانه بوده است.

مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه با اشاره به برگزاری سالانه حدود 50 برنامه با همکاری واحدهای دیگر در آمفی‌تئاتر این انجمن عنوان کرد: علاوه بر این، حضور عوامل واحد سمعی و بصری در برنامه‌های سایر ارگان‌ها که سالن مهرانه را اجاره کرده‌اند از جمله مسئولیت‌های ماست که توسط خیران و کادر اجرائی و با هدف جذب مشارکت‌های مالی ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی برای کمک به بیماران این انجمن انجام می‌گردد. 

وی با اشاره به تهیه آرشیو برنامه‌های مهرانه تهیه دی.وی.دی‌های تبلیغاتی و فروش آن‌ها در بازارچه خاطرنشان کرد: البته این تولیدات به صورت آزاد و از طریق پرداخت مبلغ دلخواه خریدار به واحد حسابداری و اخذ رسید پرداخت توسط واحد سمعی و بصری انجام می‌گردد.

ملهونی با عنوان این‌که 46 تا 50 خیر در این واحد مشغول به فعالیت هستند که عمده آنان نیروهای متخصص و جوان هستند، ابراز کرد: فعالیت این واحد با توجه به تدوین برنامه‌های مسئولان مهرانه در راستای پیشگیری از ابتلا به سرطان در ماه‌های آتی باید در قالب ساخت فیلم و کلیپ به ویژه انیمیشن بسیار پررنگ‌تر شود.

وی ضمن تأکید بر تولید مجموعه‌ای با هدف اطلاع‌رسانی در حوزه عوامل سرطان در مناطق روستائی بر لزوم همکاری بیش از پیش با واحدها و کمیته‌های مربوطه تأکید کرد.

مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه با اشاره به بهره‌مندی این واحد از ظرفیت‌های فضاهای مجازی عنوان کرد: تمامی فیلم و کلیپ‌های مهرانه به طور مستقیم توسط واحد سمعی و بصری در سایت آپارات بارگذاری می‌شود.
آخرین اخبار