• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

کانون‌های دانش‌آموزی مهرانه در مدارس زنجان تشکیل می‌شود

مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه: کانون‌های دانش‌آموزی مهرانه در مدارس زنجان تشکیل می‌شود

مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه:

کانون‌های دانش‌آموزی مهرانه در مدارس زنجان تشکیل می‌شود

مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه از تشکیل کانون‌های دانش‌آموزی در مدارس زنجان خبر داد و گفت:  اعتقاد داریم برای پایه‌ریزی فرهنگ مهرورزی در جامعه باید از مدارس آغاز کنیم به همین منظور در راستای تشکیل این کانون‌ها از دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس عضوگیری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول واحد آموزش تحصیلی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با عنوان این‌که این واحد به منظور جلوگیری از افت تحصیلی و ترک تحصیلی فرزندان والدین مبتلا به سرطان فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان در راستای ارائه خدمات تحصیلی تحت پوشش خدمات آموزشی این واحد قرار می‌گیرند.

اکرم رفیعی که در حال حاضر معلم آموزش و پرورش بوده و به گفته خودش از سال 90 با مجموعه مهرانه و فعالیت‌هایش آشنا شده است، برگزاری کلاس‌های تقویتی، حمایت و هدایت تحصیلی، حمایت مالی از دانش‌آموزان مبتلا به سرطان و یا دانش‌آموزان دارای والدین مبتلا را از مسئولیت‌های واحد آموزش تحصیلی مهرانه اعلام کرد.

رفیعی با عنوان این‌که سرطان یک بیماری هزینه‌بر است و در خانواده‌ای که بیمار مبتلا به سرطان وجود دارد مشکلات اقتصادی شایع‌ترین مورد می‌تواند باشد، ادامه داد: بر این اساس خیران واحد آموزش تحصیلی به منظور حذف هزینه‌های مربوط به شهریه و پرداختی‌های مربوط به ایاب و ذهاب سرویس مدارس با مدیران مدارس جلسات و نشست‌هایی برگزار شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه برگزاری جلسات با مدیران مدارس هدف زنجان نتیجه‌بخش بوده و در این مدت 5 سال در 2 سال اخیر با همکاری همکاران فرهنگی‌مان، هیچ مبلغی بابت پرداخت شهریه و هزینه‌های سرویس از سوی دانش‌آموزان مبتلا و یا دارای والدین مبتلا دریافت نشده است.

مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه خدمات انجام گرفته طی مدت فعالیت این واحد بسیار مطلوب و دارای نتایج مثبت بوده است، ابراز کرد: بکارگیری معلمان و مدرسان داوطلب و خیر برای ارائه خدمات آموزشی به فرزندان بیماران، ارتباط با مدیران مدارس برای جذب همکاران جهت تدریس، انجام اطلاع‌رسانی‌های مربوط به حیطه فعالیت واحد آموزش تحصیلی، شناسایی دانش‌آموزان مبتلا به سرطان و والدین مبتلا توسط رابطان این واحد در مدارس با هدف ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان و تأمین لوازم‌التحریر تحصیلی در چارچوب مسئولیت‌های اعطا شده توسط مهرانه از جمله اقدامات مسئولان این واحد است.

وی از تشکیل کانون‌های دانش‌آموزی در مدارس زنجان خبر داد و گفت:  اعتقاد داریم برای پایه‌ریزی فرهنگ مهرورزی در جامعه باید از مدارس آغاز کنیم به همین منظور در راستای تشکیل این کانون‌ها از دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس عضوگیری خواهد شد.
آخرین اخبار