• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دوره‌های عکاسی و فیلم‌برداری ویژه خیران در کلینیک مهرانه برگزار می‌شود

دوره‌های عکاسی و فیلم‌برداری ویژه خیران در کلینیک مهرانه برگزار می‌شود مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه

مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه:
دوره‌های عکاسی و فیلم‌برداری ویژه خیران در کلینیک مهرانه برگزار می‌شود

مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه از برگزاری دوره‌های عکاسی و فیلم‌برداری ویژه خیران با حضور اساتید برجسته تا پایان امسال در محل کلینیک رادیوتراپی این انجمن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، محسن ملهونی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه فعالیت واحد سمعی و بصری این انجمن اظهار کرد: این واحد از سال 92 با تفکیک از کمیته فرهنگی متشکل از واحد سمعی و بصری، سایت، تبلیغات و نشریه به صورت یک واحد مجزا به نام سمعی و بصری فعالیت کرد که تا به امروز ادامه دارد.

مسئول واحد سمعی و بصری مهرانه که حدود 1.5 سال است که مسئولیت این واحد را بر عهده گرفته است، تصریح کرد: همکاری تنگاتنگ با کمیته‌ها جهت تهیه فیلم و عکس از مراسم‌ها، هماهنگی و نظارت بر تیم اجرائی مراسم‌ها، تهیه کلیپ تلویزیونی و تولید فیلم‌های آموزشی، ایجاد آرشیو واحد سمعی و بصری، برگزاری جلسات پیاپی با خیرین فعال این واحد و تهیه صورت جلسه و سایر، تهیه دی.وی.دی‌های تبلیغاتی و در نهایت همکاری با دفاتر شهرستان‌های مهرانه جهت پوشش تصویری برنامه‌ها از جمله وظایف این واحد می‌باشد.

ملهونی با بیان این‌که ساخت اثرات تولیدی در قالب فیلم و کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی و پخش آن در ویژه‌ برنامه‌های مربوطه در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه از وظایف این واحد است، تبلیغ گسترده و جامع را گامی مهم در راستای به تصویر کشیدن پویایی مهرانه دانست.

ملهونی با اشاره به تأثیرگذاری فرهنگ مهرانه با بکارگیری از تجهیزات نوین و به روز گفت: معرفی مهرانه با ساختن کارهای تولیدی و انعکاس فعالیت‌های این انجمن در قاب تصویر یکی از وظایف مهم واحد سمعی بصری است که تا به امروز تلاش شده است به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان این‌که هر ساله برگزاری کلاس‌های آموزشی عکاسی و فیلم‌برداری برای خیران مهرانه در دستور کار این واحد است، تصریح کرد: امسال نیز این دوره تا پایان سال 95 به مدت یک هفته با حضور اساتید متخصص هر رشته در کلینیک رادیوتراپی مهرانه برگزار خواهد شد.
آخرین اخبار