• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت وگو با کارگردان نمایش "مار سیاه"

کارگردان زنجانی در بازدید از مهرانه مطرح کرد: اعلام آمادگی برای برگزاری نمایش "مار سیاه" برای مبتلایان به سرطان در تهران/ مهرانه محلی برای آرامش قلبی انسان است

کارگردان زنجانی در بازدید از مهرانه مطرح کرد:

اعلام آمادگی برای برگزاری نمایش "مار سیاه" برای مبتلایان به سرطان در تهران/ مهرانه محلی برای آرامش قلبی انسان است

کارگردان زنجانی مهرانه را محلی برای آرامش قلبی انسان دانست و اعلام آمادگی کرد تا نمایش "مار سیاه" را برای مبتلایان به سرطان در تهران به اجرا درآورد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مشهود ابراهیم‌خانی در حاشیه بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه اظهار کرد: بر خود وظیفه می‌دانیم که به عنوان یک انسان برای کاهش درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان گام برداریم.

کارگردان نمایش "مار سیاه" که چندی پیش با عوامل خود که با همت کمیته مددکاری و واحد بازدید و تعاملات انجمن و در راستای حمایت از مبتلایان به سرطان با اجرای نمایش در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان، خنده را بر روی لب های بیماران و بهبودیافتگان انجمن خیریه مهرانه نشاندند، تصریح کرد: نمایش "مار سیاه" حاصل تلاش 4 ماهه عوامل آن بود که به مدت یک هفته در سطح شهر به اجرا درآمد.

وی با اعلام این‌که حساب مهرانه از تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها و نهادها جداست، ابراز کرد: در آخرین روز ترجیح دادیم با افتخار نمایش خود را در بین بیماران تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و خانواده‌های آنان اجرا کنیم که خوشبختانه با استقبال این عزیزان مواجه شدیم.

این هنرمند زنجانی مهرانه را محلی برای آرامش قلبی انسان دانست و اعلام آمادگی کرد تا نمایش "مار سیاه" را برای مبتلایان به سرطان در تهران به اجرا درآورد.
آخرین اخبار