• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ارائه خدمات مشاوره به بیماران توسط کارشناسان مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: ارائه خدمات مشاوره به بیماران توسط کارشناسان مهرانه/ مهرانه 79 میلیارد ریال از خدمات رادیوتراپی بیماران را پرداخت کرد

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

ارائه خدمات مشاوره به بیماران توسط کارشناسان مهرانه/ مهرانه 79 میلیارد ریال از خدمات رادیوتراپی بیماران را پرداخت کرد

مسئول کلینیک تخصصی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: بر اساس آخرین گزارشات از ابتدای فعالیت کلینیک رادیوتراپی مهرانه تا کنون 79 میلیارد و 563 میلیون و 527 هزار ریال به بیماران و مراجعه‌کنندگان داخل و خارج از استان تخفیف داده شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس جواد گرانمایه در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه ضمن ارائه گزارشی از خلاصه عملکرد کلینیک رادیوتراپی این انجمن در دی ماه سال 95 اظهار کرد: در یک ماه اخیر 77 پرونده جدید در این مرکز تشکیل شده است.

مهندس گرانمایه تعداد کل پذیرش‌شدگان از بدو فعالیت کلینیک رادیوتراپی مهرانه را یک هزار و 782 مورد اعلام کرد.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه تعداد خاتمه درمان، موارد مشاوره در کلینیک، موارد مشاوره در بیمارستان ولیعصر(عج) در دی ماه را به ترتیب 80، 44 و 87 مورد عنوان کرد و افزود: در این مدت 798 نفر روز در مهمانسرای مهرانه در زنجان پذیرش شده‌اند.

وی تعداد بیماران پذیرش شده از خارج از استان در یک ماه اخیر را 21 نفر دانست و بیان کرد: بر اساس آخرین گزارشات از ابتدای فعالیت کلینیک رادیوتراپی مهرانه تا کنون 79 میلیارد و 563 میلیون و 527 هزار ریال به بیماران و مراجعه‌کنندگان داخل و خارج از استان تخفیف داده شده است. البته ذکر این نکته ضروری است که خدمات رادیوتراپی و اسکان برای تمامی بیماران اعم از داخل و خارج از استان در این مرکز کاملاً رایگان می‌باشد.
آخرین اخبار