• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با مسئول کمیته بنر مهرانه

مسئول کمیته بنر مهرانه عنوان کرد: افزایش 2 برابری سفارشات شهروندان زنجانی به کمیته بنر مهرانه

مسئول کمیته بنر مهرانه عنوان کرد:

افزایش 2 برابری سفارشات شهروندان زنجانی به کمیته بنر مهرانه

مسئول کمیته بنر مهرانه با بیان این‌که ماهانه به طور متوسط 800 بنر سفارش در این کمیته به ثبت می‌رسد، گفت: ذکر این نکته ضروری است که میزان این سفارش‌گیری‌ها در مقایسه با سال قبل 2 برابر شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته بنر این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: از 18ماه قبل به عنوان مسئول واحد بنر در این انجمن مشغول خدمتگذاری هستم.

جبار نهاوندیان که به عنوان خیر و مسئول کمیته بنر در انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: کمیته بنر 24 ساعته پذیرای سفارشات همشهریان برای تهیه بنرهای مناسبتی اعم از جشن و عزا هستیم.

نهاوندیان با اعلام این‌که اخیراً تاج گل نیز به این مقوله افزوده شده است ارسال بنرهای مناسبتی توسط مهرانه را مربوط به داخل استان دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل بعد مسافت طولانی و افزایش هزینه‌ها و عدم وجود امکانات لازم ارسال این بنرها به خارج از استان میسر نیست ولی اگر متقاضیان برای دریافت حضوری این بنرها اقدام کنند با جان و دل همکاری می‌کنیم.

مسئول کمیته بنر مهرانه با بیان این‌که ماهانه به طور متوسط 800 بنر سفارش در این کمیته به ثبت می‌رسد، تصریح کرد: ذکر این نکته ضروری است که میزان این سفارش‌گیری‌ها در مقایسه با سال قبل 2 برابر شده است.

وی ادامه داد: از همان بدو تأسیس مهرانه واحد بنر آغاز به کار کرده است اما از دو سال قبل این فعالیت‌ها چشمگیر بوده است.

نهاوندیان با بیان این‌که این بنرها و تاج‌های گل پس از اتمام مراسمات به واحد بنر بازگردانده می‌شود، تأثیر تبلیغات در معرفی مهرانه به عموم مردم را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: در واحد بنر تمامی دست‌اندرکاران نسبت به کاری که انجام می‌دهند حساسیت خاصی دارند چرا که مشتری در قبال سفارشی که می‌دهد انتظار کار به نحو شایسته را دارد.

وی قیمت کف بنرهای سفارشی را 40 هزار تومان اعلام کرد و گفت: البته بسیاری از سفارش‌دهندگان برای احسان عزیزان خود مبالغی بیش از آنچه که گفته شد پرداخت می‌کنند.

مسئول کمیته بنر مهرانه بیش‌ترین مبلغ پرداخت شده برای سفارش بنر را 10 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای اشخاصی که احسان داده‌اند یک بنر برای مجلس خانم‌ها و یک بنر نیز برای مجلس آقایان ارسال می‌گردد، به علاوه 2 بنر تسلیت نیز از طرف روابط عمومی مهرانه برای مجالس هدف در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان این‌که افرادی که بیش‌تر از 5 بنر سفارش دهند 2 بنر تسلیت از طرف روابط عمومی نیز ارسال می‌گردد، خاطرنشان کرد: اگر بیش از 10 بنر سفارش داشته باشیم صورت آن را به صاحب عزا ارسال می‌‌شود تا شخص از تعداد نفرات تسلیت گفته نیز اطلاع داشته باشد.

نهاوندیان تصریح کرد: انجام کار سیستمی از جمله برنامه‌های واحد بنر است، در نظر داریم تا به صورت نمایشگر لیست اسامی اشخاصی که به صاحب عزا تسلیت گفته‌اند را در مساجد موردنظر در معرض شرکت‌کنندگان قرار دهیم چرا که اعتقاد داریم نظم باید در تمامی امور مهرانه جریان داشته باشد.

وی با بیان این‌که تبلیغ استفاده از تاج‌های گل توسط مردم در مجالس جشن و شادی و عزا از جمله برنامه‌های واحد بنر است، تصریح کرد: شهرداری و بانک‌‌های ملی و تجارت، ایران‌ترانسفو و شرکت پارس‌سوئیچ از جمله دستگاه‌ها و نهادها و واحدهایی هستند که بیش‌ترین سفارشات را به واحد بنر مهرانه ارائه می‌دهند.

مسئول کمیته بنر مهرانه عنوان کرد: امیدواریم هیچ‌ جای دنیا بیماری وجود نداشته باشد و مهرانه بتواند نیازهای تمامی بیماران مبتلا به سرطان را تأمین نماید.
وی از مردم و به ویژه شهروندان زنجانی خواست تا به منظور گام برداشتن در راستای حمایت از بیماران انجمن مهرانه جهت سفارش بنر تسلیت یا تبریک و ارسال تاج گل با شماره 33326030 کمیته بنر تماس حاصل فرمایند.
آخرین اخبار