• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حامی بیماران مبتلا به سرطان است

مدیرعامل مهرانه: مهرانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حامی بیماران مبتلا به سرطان است

مدیرعامل مهرانه:

مهرانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حامی بیماران مبتلا به سرطان است

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: مهرانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر " هیچ بیماری نباید به جز بیماری درد دیگری داشته باشد" حامی بیماران مبتلا به سرطان است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در بازدید ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی زنجان از کلینیک تخصصی مهرانه اظهار کرد: مفتخریم که اعلام کنیم مهرانه تا به امروز با خرد جمعی و با یاری 100 هزار خیر خود توانسته است رسالت‌های خود را به نحو احسن انجام دهد.

مهندس وثوق ادامه داد: مهرانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر " هیچ بیماری نباید به جز بیماری درد دیگری داشته باشد" حامی بیماران مبتلا به سرطان است.

بنیانگذار مهرانه با عنوان این‌که مهرانه در حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان در 4 حوزه اعم از ورزش همگانی، ترویج مصرف غذای سالم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان و برنامه‌های مربوط به حوزه جلوگیری از استعمال دخانیات و سیگار را در دستور کار قرار داده است از ارائه پیشنهادات برای اجرای هر چه بهتر این موارد استقبال کرد.

مهندس وثوق ضمن تأکید بر تشکیل هسته روحانیت در جهت نائل شدن به اهداف مهرانه به ویژه در حوزه پیشگیری از دست‌اندرکاران خواست تا نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند.

** کار خیر را باید تبلیغ کرد

معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز با بیان این‌که کار خیر را باید تبلیغ کرد، گفت: معتقدیم برای ترویج فرهنگ مهرورزی باید سطح اطلاع‌رسانی‌ها افزایش یابد چرا که تبلیغ کار خیر به هیچ عنوان ریا نیست.

حجت‌الاسلام جمال خالقی تبلیغ فعالیت‌های خیرانه را اولویت دین اسلام دانست و بر لزوم توجه به ظرفیت‌های فکری و عملی روحانیون در مجموعه مهرانه تأکید کرد.
آخرین اخبار