• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

کمیته روحانیت در مهرانه تشکیل شود

معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان: کمیته روحانیت در مهرانه تشکیل شود

معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

کمیته روحانیت در مهرانه تشکیل شود

معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان این‌که مهرانه با همراهی تمامی اقشار جامعه توانسته است به جایگاه اجتماعی قابل قبولی دست یابد پیشنهاد کرد تا کمیته روحانیت در انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، حجت‌الاسلام جمال خالقی در بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با بیان این‌که رسالت‌های مهرانه در چارچوب ارج نهادن به مقام انسانیت تدوین شده است، اظهار کرد: کسانی که چنین مجموعه‌ای را پایه‌گذاری کرده‌اند سزاوار تقدیرند.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهرانه در خصوص بکارگیری از تریبون‌های نمازهای یومیه به ویژه نماز جمعه نیز گفت: من نیز معتقدم ائمه جماعات و امامان جمعه می‌توانند در فرهنگ ترویج مصرف غذای سالم و نهادینه شدن ورزش همگانی در سطح جامعه تأثیرگذار باشند.

حجت‌الاسلام خالقی با بیان این‌که طبق نظر بسیاری از علماء حتی پرداخت زکات فطره برای درمان و خدمات به بیماران انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تعلق می‌گیرد، بر لزوم تبلیغ گسترده مبلغان و روحانیان در باره فعالیت‌های مهرانه تأکید کرد.

وی با بیان این‌که مهرانه با همراهی تمامی اقشار جامعه توانسته است به جایگاه اجتماعی قابل قبولی دست یابد پیشنهاد کرد تا کمیته روحانیت در انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان تشکیل شود.
آخرین اخبار