• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات مدیرعامل مهرانه در مراسم تقدیر از پرسنل شرکت پارس سوئیچ

مدیرعامل مهرانه: مهرانه 9 میلیارد تومان بابت ارائه خدمات درمانی از بیماران دریافت نکرد


مدیرعامل مهرانه:


مهرانه 9 میلیارد تومان بابت ارائه خدمات درمانی از بیماران دریافت نکرد


مدیرعامل مهرانه با عنوان این‌که در طول فعالیت 2 ساله مرکز رادیوتراپی مهرانه (از سال 93 تا کنون) حدود 9 میلیارد تومان از بیماران مراجعه‌کننده به این کلینیک اخذ نشده است، گفت: البته ذکر این نکته ضروری است که تمامی خدمات مربوط به درمان در مرکز رادیوتراپی مهرانه برای تمامی بیماران بومی و غیربومی کاملاً رایگان است.


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرعامل مهرانه در مراسم تقدیر از پرسنل و کارکنان تلاشگر شرکت پارس سوئیچ که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل سالن همایش این شرکت انجام گرفت، اظهار کرد: قبل از هر گونه اظهارنظری می‌خواهم از زحمات تمامی دست‌اندرکاران حوزه تولید قدردانی کنم چرا که این‌ها به معنای واقعی کلمه قهرمانان عرصه تولید و اقتصاد هستند.


مهندس اصغر وثوق با اشاره به هزینه‌های گزاف و سرسام‌آور درمان بیماری سرطان عنوان کرد: مهرانه در سال 85 با هدف کاستن درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان با همت خیران نیک‌اندیش که درد و رنج را با تمام وجود احساس کرده بودند تشکیل شد.


مهندس وثوق ادامه داد: خوشبختانه زنجانی‌ها با ایجاد مهرانه، حماسه‌ای آفریدند که دیگر هیچ بیماری به دلیل فقر مالی از روند درمان جا نمی‌ماند.


وی با اعلام این‌که اعتماد گسترده مردم سبب شده است تا انجمن خیریه مهرانه در فعالیت‌های خیرخواهانه خود به لحاظ مالی و معنوی جزو اولین‌ها باشد به اسکان 52 هزار نفر روز بیمار در طول فعالیت 7 ساله مهمانسرای این انجمن در تهران اشاره کرد.


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به استقرار دستگاه‌های فوق پیشرفته در مرکز رادیوتراپی مهرانه، این مجموعه را حاصل خرد جمعی دانست.


وی با عنوان این‌که در طول فعالیت 2 ساله مرکز رادیوتراپی مهرانه (از سال 93 تا کنون) حدود 9 میلیارد تومان از بیماران مراجعه‌کننده به این کلینیک اخذ نشده است، ابراز کرد: البته ذکر این نکته ضروری است که تمامی خدمات مربوط به درمان در مرکز رادیوتراپی مهرانه برای تمامی بیماران بومی و غیربومی کاملاً رایگان است.


مهندس وثوق با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به حدود 13 هزار دانش‌آموز زنجانی توسط دست‌اندرکاران و خیران واحد پیشگیری مهرانه خاطرنشان کرد: با توکل به خداوند متعال و با همت و اراده دست‌اندرکاران و خیران این مجموعه، به مباحث مربوط به تشخیص، تحقیق، درمان و پژوهش را با جدیت وارد خواهیم شد.


ولی الله بیات نیز در ابتدا از خدمات شایسته تقدیر بنیانگذاران و خیران مجموعه مهرانه قدردانی کرد و اظهار داشت: مهرانه افتخار شهر ماست.


مدیرعامل شرکت پارس سوئیچ با اشاره به ابراز علاقمندی مسولان ارشد کشوری برای حضور در مهرانه و تماشای نماد انساندوستی مردم زنجان عنوان کرد: شرکت پارس سوئیچ با تمامی تلاش همانطور که در عرصه تولید و اقتصاد دستاوردهای قابل قبولی داشته است پا به پای مهرانه مبلغ برنامه های حوزه پیشگیری این انجمن خواهد بود.


وی عنوان کرد تا شرکت پارس سوئیچ به منظور ترویج فرهنگ پیشگیری از ابتلا به سرطان در برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه مشارکت کند و به عنوان نخستین اسپانسر، مبلغ 30 میلیون ریال به منظور اهداء جوائز500 تا 600 هزار ریالی به هر یک از دانش‌آموزان منتخب کلاس‌های آموزشی در مدارس در نظر بگیرد.


بیات ضمن ارایه گزارشی از عملکرد مطلوب این شرکت در شرایط تحریم از همکاران، دست اندرکاران و کارکنان شرکت پارس سوئیچ قدردانی کرد و افزود: برنامه های تدوین شده برای تولید بالا در این شرکت با همکاری تمامی پرسنل و کارمندان محقق می‌شود.



بیات ضمن خرسندی از تولیدات باکیفیت شرکت پارس سوئیچ خاطرنشان کرد: در حال حاضر 70 درصد تجهیزات نصب شده مربوط به حوزه برق در سطح کشور از تولیدات این شرکت است که به طور قطع حاکی از کیفیت محصولات تولیدی ماست.
آخرین اخبار